środa, 26 kwietnia 2017

Village Candle - Rain

Cześć Wam :)
Dziś czas na kolejny zapachowy wpis i znów na celowniku sampler z firmy Village Candle. Tym razem wybrałam zapach o nazwie Rain. Zapraszam.



Od producenta:
Świeży deszcz, pomarańcza bergamota, lilia i bursztyn.

Na samym początku urzekła mnie naklejka tego zapachu oraz spodobał mi się kolor wosku. Takim sposobem sampler wylądował w moim koszyku zakupowym. Zamówienie przyszło do domu i na sucho mi się podobał, a po odpaleniu przepadłam. Pomarańcza w połączeniu woni lilii - piękne. Dodatkowo czasem przebija się delikatny bursztyn prosto znad morza. Aromat bardzo mi się spodobał i zapisuję na listę kandydatów na świecę. Woń jest dość intensywna, ale nie powala z nóg. Spokojnie wypełni średniej wielkości pomieszczenie i będzie ładnie pachniał w tle. 

Lubicie takie kwiatowo-owocowe aromaty?
Pa ;)

17 komentarzy:

  1. Miałam podobne połączenie zapachowe żelu do ciała. Wiec tutaj byłabym przekupiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ładny i może kiedyś się świecy dorobię :)

      Usuń
  2. Zastanawia mnie zapach, czy nie jest mdły. Wizualnie świeczka ma wspaniały kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam jakiś z "rain" w nazwie ale inaczej wyglądał. Może zmienili etykietki. W każdym razie pamiętam, że był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach zdecydowanie dla mnie :) Kiedyś miałam świczkę Autumn Rain od Kringle Candle :)

    OdpowiedzUsuń