środa, 12 kwietnia 2017

Village Candle - Beach Party

Cześć Wam :)
Świece już opisałam wszystkie, ale posiadam jeszcze kilka samplerów i mnóstwo wosków, więc zapachowa środa będzie cały czas. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić zapach Beach Party z firmy Village Candle. Zapraszam.



Od producenta:
Kwiat pomarańczy i białe piżmo.


Bardziej niż woski lubię właśnie samplery, ponieważ jak zapalimy tak nam się spokojnie wypalą do końca i nie trzeba nic odrywać. Takie mini świeczki palą się do 18 godzin i zapach niektórych jest na prawdę intensywny. A jak pachnie beach party? Zdecydowanie czuć piżmo i to ono gra pierwsze skrzypce w tej mieszance. Lekko niekiedy przebija się kwiat pomarańczy. Zapach nie uwiódł mnie za bardzo, spodziewałam się czegoś bardziej kwiatowego. Miłości i świeczki z tego nie będzie, chociaż uprzyjemniał kilka wieczorów. Patrząc na naklejkę miałam inne wyobrażenie tego zapachu, ale to są skutki kupowania przez internet. Należy do grupy zapachów intensywnych, ponieważ zapalony właśnie w takim świeczniku jak na zdjęciu wypełnił aromatem sporej wielkości pokój. Polecam wielbicielom piżma.

A Wy lubicie takie aromaty? Lubicie takie małe świeczki czy wolicie duże?
Pa ;)

11 komentarzy:

  1. Super wygląda :D
    Musi ślicznie pachnieć :D
    Kocham pachnące świeczki :D Ja posiadam o zapachu wiśni:D
    Bardzo ładnie pachnie :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki ładny kolorek ta świeczka ma;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę ten zapach i już wiem, że to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu jak popatrzyłam na tę święcę to skojarzyła mi się z kremowym masłem orzechowym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię i małe i duże świece (o ile palą się równomiernie) ciekawa jestem czy zapach byłby dla mnie czy taki średni jak dla ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja częściej korzystam z olejków i kadzidełek, ale koniecznie muszę się zainteresować tymi woskami i samplerami, bo nigdy się z tym nie zetknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa czy ten zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger