środa, 5 kwietnia 2017

Moja kolekcja świec

Cześć Wam :)
Niejednokrotnie pytaliście ile ja mam świec. Dlatego postanowiłam przygotować wpis z prezentacją mojej skromnej kolekcji. Po podliczeniu wyszło, że posiadam 27 świec. Podlinkuję Wam nazwy do każdej z nich, jeśli przegapiliście moją opinię. Zapraszam.




1. Yankee Candle Black Plum Blossom
2. Yankee Candle Orange Dreamsicle
3. Yankee Candle Brazilian Passion Fruit
4. Yankee Candle Island Spa
5. Yankee Candle Vineyard



6. Yankee Candle Angel Wing's
7. Yankee Candle Amber Moon
8. Yankee Candle Lake Sunset
9. Yankee Candle Red Raspberry
10. Yankee Candle White Chocolate Bunnies


11. Yankee Candle Red Apple Wreath
12. Yankee Candle Waikiki Melon
13. Yankee Candle Tulips
14. Village Candle Vanilla Caramel Swirl
15. Yankee Candle Happy Tonight


16. Yankee Candle Passion Fruit Martini
17. Yankee Candle Cranberry Pear
18. Yankee Candle Bahama Breeze
19. Yankee Candle Pink Dragon Fruit
20. Yankee Candle Tutti-Frutti


21. Yankee Candle Salt Water Taffy
22. Bomb Comsetics Chocolate Orange


23. Yankee Candle Orchard Pear
24. Yankee Candle Chocolate Layer Cake
25. Yankee Candle Loves Me Loves Me Not
26. Yankee Candle Whiskers On Kittens
27. Yankee Candle Warm Woolen Mittens

Tak to wszystko wygląda u mnie. Obecnie jak już wspominałam nie kupuję nowych świec ani wosków, a wypalam co mam. Zresztą jest to chyba widoczne, ponieważ żadna świeca nie jest nowa. 

Zaspokoiłam Waszą ciekawość? Co chcielibyście mieć najbardziej z moich zbiorów?
Pa ;)

50 komentarzy:

  1. Ależ ich dużo. Część widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś było jeszcze więcej, ale staram się wypalać :)

      Usuń
  2. Na ten post czekałam :)
    jako,że lubię wanilię ten zapach mi się podoba: Village Candle Vanilla Caramel Swirl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie ty jedna na to czekałaś :)

      Usuń
  3. O matulu! Cuda cuda ;) JA nawet jednej nie mam a tu taka gromada!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachnąca gromadka się uzbierała :)

      Usuń
  4. Co tu dużo pisać - świecomaniaczka i to nawet nieanonimowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Udało się nagromadzić, a teraz wypalam :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. :) staram się wypalać, a jak będzie pełno denek to będzie smutno :)

      Usuń
  7. Wowo, ale zacny zbiór, ja mam chyba tylko 3 świece, a reszta to woski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wosków mam cały karton, ale mam nadzieję, że dzięki blogowi będę je powoli wypalać :)

      Usuń
  8. Ja mam raptem kilka i nie wiem kiedy dam radę je wypalić :) spore te Twoje zbiory. Ciekawa jestem jak pachną ,bo praktycznie żadnego nie kojarzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziel się :D mega wielka kolekcja :P też chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jedna znajoma mnie prosi o jeden zapach, ale ciężko mi się z nim rozstać, bo wiem, że obecnie już go nie kupię :)

      Usuń
  10. Ale kolekcja! Robi wrażenie :) Która jest Twoją ulubioną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko odpowiedź na to pytanie, bo bardzo podoba mi się kilka. Zdecydowanie sentymentem darzę Bahama Breeze i Pink Dragon Fruit :)

      Usuń
  11. Ojej, zakochałam się <3 Piękny widok ;) Ja świece zapachowe uwielbiam, ale mojej kolekcji nie ma nawet co do Twojej porównywać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O wow, cudownna kolekcja. Ile czasu zbierałaś jeśli można wiedzieć ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... kupowałam nałogowo przez rok, albo i półtora. A potem powiedziałam stop :) Przychodziło mi jakoś po 2-4 w ciągu miesiąca :)

      Usuń
  13. O mamuńciu ! Pokaźna ta kolekcja :) Ja bym chciała wszystkie te słodkie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokaźna liczba świec, myślę, że wiele z nich przypadłoby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska kolekcja,też uwielbiam świece,chociaż ostatnio mniej ich kupuję -staram się wypalić już nagromadzone przeze mnie świece ;) Z wymienionych przez Ciebie mam chwilowo nr 5 i 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pozazdrościć kolekcji :D ja z yankee candle kupuję samplery, bo trzeba je zużyć na raz i mi przynajmniej później takie pozaczynane świeczki nie stoją :D bo inaczej pewnie odpalałabym co chwilę inną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak odpalam :) Samplery też dobra sprawa :)

      Usuń
  17. Kocham Yankee Candle :) Moja ulubiona to All Is Bright :)
    @Waniliowe Czytadła

    OdpowiedzUsuń
  18. wow kolekcja powala;D ja nie mam żadnej;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała kolekcja :) kotów zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz dużo świeczek :) na pewno pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  21. Już rozumiem Twój odwyk od wosków i świec o którym ostatnio mi pisałaś :D Ja świec mam zaledwie 7, za to wosków nieco więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że zrozumiałaś :) ja już wiem, że w kwietniu jedną świecę zdenkuję, więc na pewno zostanie 26 :) a może jeszcze się za maluszka wezmę, kto wie ;)

      Usuń
  22. Tyle świec! :O nie za dobrze Ci? :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger