sobota, 8 kwietnia 2017

Książkowa Sobota - Laurelin Paige "Połączeni. Uwolnij mnie"

Witajcie :)
Kolejna sobota, więc i czas na kolejny książkowy wpis. Tym razem zapraszam Was na co inną pozycję. Lekturę "Połączeni. Uwolnij mnie" miałam okazję czytać dzięki Book Tour'owi u Książkowe wyznania. Zapraszam.



Książka ma 344 strony i dość małą czcionkę.

Początkowo wiedziałam, że to romans i byłam w szoku, ponieważ ja bym to bardziej zakwalifikowała pod erotyk. Poznajemy historię dwóch różnych osób. Kobieta jest dość skrytą i sztywną menedżerką w klubie nocnym. Zaś mężczyzna jest jednym z klientów, którzy mają "specjalną" umowę z innym kierownikiem. W jeden wtorek następuje zamiana kierownictwa i poznają się. Zawierają układ bez zobowiązań na sam seks. Czy przerodzi się to w uczucie? Czy będą ze sobą? To już pozostawiam do doczytania.

Oprócz czysto miłosnych scen ukryta jest również inna tematyka, jak na przykład znęcanie się ojca nad rodzeństwem i wzmianka o jego pobycie w więzieniu. Czyta się szybko i lekko. Idealna książka na odmóżdżenie i zrelaksowanie się. Podobało mi się i jestem ciekawa dalszych losów, więc pewnie sięgnę po kontynuację. 


Dziękuję za możliwość przeczytania i zgłaszam książkę do akcji "Czytam, ile chcę".

Podobało by się Wam? Lubicie romanse?
Pa ;)

22 komentarze:

  1. ooo musi być ona ciekawa, sama bym ją z chęcią przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa, ciekawa :) ale nie umiem takich kilka książek na raz przeczytać i już teraz sięgnęłam po kryminał :)

      Usuń
  2. Mam zamiar sięgnąć po inną książkę tej autorki, więc jeśli wciągnie mnie jej twórczość, to pewnie i na tę książkę się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno z ciekawości sięgnę po kontynuację :)

      Usuń
  3. Raczej nie często po ten gatunek sięgam 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) mam na półce Greya jego oczami i jakoś tak stoi i przeczytać nie mogę :)

      Usuń
  4. Nie czytam takich książek, ale ta wydaje się być interesująca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na ogół też sięgam po inne gatunki, ale czasem warto coś poznać :)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie, że książka ma również ukryte przekazy i nie jest tylko o samej erotyce.
    Nie znałam, a czy sięgnę, kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam romanse, z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wątek romansu wolę w filmach natomiast takie"życiowe" ciężkie sytuacje rodzinne, przemoc itp zdecydowanie wolę w formie podanej. Żałuję jedynie że nie mam zbytnio czasu na książki ostatnio mniej na bloga nawet ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytanie blogów i książek nie idzie w parze i często mam dylemat czy książka czy blogi :)

      Usuń
  8. Kolejna książka przeczytana do kolekcji :) Idziesz jak burza kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na tą książkę miałam i mam nadal chęć ;)

    OdpowiedzUsuń