środa, 8 marca 2017

Yankee Candle - Brazilian Passion Fruit

Hejka :)
Mamy środę, więc czas na zapachowy wpis. Dzisiaj znów zapach, który nie jest stacjonarnie dostępny w Polsce. Zapraszam.



Od producenta:
W pewnych kulturach panuje przesąd, że po zjedzeniu owocu passiflory, zakochasz się w pierwszej osobie, która spojrzy Ci w oczy. Odkryj zapach tego wyjątkowego owocu pozyskiwanego w kraju pełnym pasji i namiętności. (Może dlatego po polsku ten owoc nazywa się Męczennica jadalna ;)


Jest to zapach, który albo się kocha albo nie lubi, dlatego ma on swoich zwolenników jak i przeciwników. Opisać go ciężko, ale się postaram. Pachnie słodko, soczyście i bardzo owocowo. Po części przypomina mi mieszankę zapachu granatu z maracują. Właśnie zamykając oczy podczas palenia tego zapachu wyobrażam sobie na talerzu pięknie pachnącą mieszankę owoców, bez żadnej cierpkości. Zapach rześki i letni, według mnie idealny na ciepłe dni. Obecnie chcę przywołać wiosnę i dlatego go palę. Niestety trafiłam na trochę kiepski egzemplarz, ponieważ ma przekrzywiony knot i pali się nie równo. Dodatkowo trzeba ją wspomagać otulaczami, dlatego też nie miałam jak zrobić zdjęcia podczas palenia. Polecam zwolennikom owocowych aromatów.

Spodobał by się Wam ten zapach? Lubicie granata i maracuję? 
Pa ;)

20 komentarzy:

  1. Miałam masło o takim zabiegu i gdyby się dało to mogłabym nałogowo go wąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zapachy od yankee candle, ale tego nie miałam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej pewnie pachnie przepięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie zapachy w kosmetykach, więc świeczka też by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojoj pewnie ma piękny zapach jak cała reszta:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie zapachy, coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy zapach. Ciężko mi go sobie wyobrazić, ale mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że taki zapach bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię oba zapachy, ale najbardziej lubię zapach czekolady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z zapachem czekolady w świecach ciężko bywa :)

      Usuń