piątek, 24 marca 2017

Shiny Box - Pani Wiosna

Cześć Kochani :)
Kto mnie obserwuje na Facebook'u ten wie, że skusiłam się na zakup marcowego Shiny Box'a ze względu na zawartość odżywki do rzęs LashVolushion, którą cały czas używam. Zapraszam na prezentację co znalazło się w pudełku. 





Nowość - Schwarzkopf Suchy szampon Got2b - cena 18,99 zł/200 ml
Za chwilę impreza, a włosy wymagają odświeżenia? Brak czasu nie musi ograniczać imprezowego look'u. Do zadań specjalnych przystępuje szampon, który bez użycia wody odświeża i unosi włosy u nasady. Daje im drugą świeżość na kolejne godziny. Idealny do torebki i do użycia w każdej chwili.

Chętnie przetestuję i sprawdzę, jak sobie poradzi z moimi czarnymi włosami. Obecnie niemalże każdy suchy szampon pozostawia brzydką, białą warstwę, która nie chce się wyczesać.


Jadwiga - Produkt pełnowymiarowy - Polska papka do cery trądzikowej - cena 30,00 zł/ 30 ml
Zmiany skórne, przebarwienia i rozszerzone pory odejdą w zapomnienie. Naturalny skład pozwala na szybkie rozwiązanie problemów, a zarazem nie podrażnia skóry.

Ten produkt mnie bardzo ciekawi i sama nie wiem czy chcę go używać czy nie. Jakoś się boję, a zarazem chcę. Chyba jednak się skuszę przy kolejnym wysypie niespodzianek.


Nowość - Produkt Pełnowymiarowy - Schwarzkopf Szampon do włosów Schauma z linii Nature Moments - cena 10,99 zł/ 400 ml
Lekka formuła o wyjątkowo soczystym zapachu, która oczyszcza włosy bez ich obciążania. Naturalnie zadba o każdy rodzaj włosów dzięki zawartości esencji w 100% prosto z natury oraz braku sztucznych barwników i silikonów. Mix rodzajów. 

Troszkę liczyłam na malinę, a otrzymałam oliwkę. Za zapachem nie przepadam, aczkolwiek moje włosy lubią ten składnik, więc ciekawa jestem czy szampon się sprawdzi. 


Wybór klientek - Produkt pełnowymiarowy - Quick Treat Unicornection Mini rękawica do poprawy makijażu - cena 14,90 zł/szt
Jest wiele sytuacji, które powodują, że nasz makijaż oczu wymaga poprawek. Do tych zadań specjalnych przyda się mały, poręczny gadżet, który zmieści się nawet do małej torebki. Zagwarantuje poprawę makijażu w mgnieniu oka, w każdych okolicznościach. Mix kolorów.

Kiedyś wygrałam dużą, białą rękawicę glow i muszę przyznać, że leży nie używana. Jakoś obawiałam się tej formy zmywania makijażu, jednak teraz tym małym cudem spróbuję. Najwyżej jak mi nie wyjdzie to nie będę czuć wielkiej straty, a dużą koleżankę komuś podaruję.


Produkt pełnowymiarowy - LashVolution Serum do rzęs - cena 79,00 zł/3 ml
Rzęsy długie i gęste jak u gwiazd Hollywood są w zasięgu ręki. Zawartość naturalnych składników pozwala na bezpieczną stymulację wzrostu rzęs, a zarazem dodaje im objętości oraz ograniczy ich wypadanie. Aplikacja zajmuje tylko 10 sekund, a efekty są widoczne już po 14 dniach stosowania.

Ja ze względu na to serum kupiłam pudełko. Używam go od listopada i przepadłam. Rzęsy są obecnie jak marzenie i już nawet usłyszałam pytanie czy są doklejane. Na pewno będę wracać do tego produktu. 



Produkt pełnowymiarowy - Bell Kremowy róż do policzków - cena 12,99 zł/szt
Dziewczęcy, wiosenny makijaż z efektem wypoczętej i rozpromienionej twarzy, przy wyjątkowo łatwej, przyjemnej aplikacji. Dzięki kremowej formule o lekkości pudru makijaż będzie naturalny, a zarazem długotrwały. Mix kolorów.

Nie przemawia do mnie i ląduje w koszyczku do rozdania urodzinowego. Kolor mój, ale ja z natury mam wypieki na policzkach, więc nie przepadam za różem, a jeden już posiadam.


Produkt pełnowymiarowy - Bielenda Proffesional Formuła: 3 - fazowy zabieg wygładzający "Mikrodermabrazja" - cena 4,93 zł/3x3g
Trójfazowy zabieg wygładzający to idealna alternatywa dla wizyt w salonach piękności. Trzy kroki zabiegu sprawią, że cera nabierze świeżości a zarazem będzie oczyszczona i gładka. Spektakularne rezultaty widoczne już po jednym zastosowaniu.

Niestety produkt nie dla mnie, ponieważ przy naczyniowej cerze nie wyobrażam sobie wykonywać peelingu gruboziarnistego. Podobnie jak róż ląduje w koszyczku na urodzinowe rozdanie.


Prezent - Produkt pełnowymiarowy - Delia Krem do stóp - regulator potliwości z linii Good Foot - cena 6,70 zł/100 ml
Skuteczne odświeżenie wraz z długotrwałym uczuciem świeżości. Dodatkowo likwidacja nieprzyjemnego zapachu i regulacja nadmiernej potliwości. Zawarta w produkcie alantoina działa łagodząco na podrażnienia i stymuluje odbudowę naskórka.

Chętnie z Lubym przetestujemy czy się sprawdzi. Tego jeszcze nie mieliśmy. 

Podsumowując pudełko nawet ciekawe i różnorodne. Część produktów z chęcią przetestuję, a kilka pójdzie dalej. Za pudełko zapłaciłam 49 zł, a dostałam produkty o wartości 178,50 zł, co mi się podoba. Bywały lepsze pudełka, ale czepiać się nie zamierzam, ponieważ sama odżywka kosztuje 79 zł, a zapłaciłam mniej, więc jak najbardziej jestem zadowolona. Tym bardziej, że jest firma, której nie znam kompletne, są nowości, które dopiero wchodzą na rynek. Idea testowania spełniona w 100%. 

A Wam jak się podoba to pudełko? Czego jesteście najbardziej ciekawi?
Pa :)

16 komentarzy:

  1. Mi podoba się tylko Glov :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wypróbowałam i jestem pozytywnie zaskoczona :)

      Usuń
  2. Rękawice to chciałabym wypróbować :) ogólnie zawartość całkiem przyzwoita ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowałam się to maleństwo wypróbować i podoba mi się, jeśli ma się trochę czasu na demakijaż :)

      Usuń
  3. Mnie zainteresował by suchy szampon jak i rękawica ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do suchych szamponów jestem uprzedzona ;) Cała reszta mnie ciekawi i raczej wszystko bym wypróbowała. Samo pudełeczko jest śliczne, takie dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko szkoda, że Shiny zmienili pudełka i teraz już nie bardzo nadają się do przechowywania rzeczy :)

      Usuń
  5. Polską papkę podobno najlepiej używać punktowo. Tak samo jak Ty kupiłam ze względu na serum :D Właściwie to Ty pomogłaś mi podjąć tą trudną decyzje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałam punktowo i nawet sobie radzi :)

      Usuń
  6. Świetna zawartość i to w bardzo niskiej cenie :D
    Jestem ciekawa tej papki , rękawicy i sama z chęcią wypróbowałabym tej odżywki do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywkę znam i lubię :) Reszta już w użyciu i z czasem poznacie moją opinię :)

      Usuń
  7. Miałam malutką Glove i mnie nie porwała. Ale tego co się kryje za poprawą makijażu jestem ciekawa 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do demakijażu za pomocą Glov jednak trzeba mieć czas. Dla mnie o wiele szybciej jest zrobić demakijaż płatkami i micelem, ale co kto lubi :)

      Usuń