poniedziałek, 20 marca 2017

Opróżniamy kosmetyczki naszych panów - pielęgnacja i stylizacja włosów

Cześć Wam :)
Dzisiaj kolejny wpis z wyzwania. Przedstawię Wam jakich produktów do włosów używa mój Luby. Zapraszam.



 Mój Luby ma z natury dość cienki włosy i zmaga się z łupieżem. W tej kategorii więc co rusz szuka nowych produktów, które dobrze się spiszą. Już jakiś czas temu w nowościach pokazywałam Wam szampon brzozowy. Niestety wysyp po nim jeszcze większy, więc jest stosowany tylko od czasu do czasu. Na próbę kupiony został szampon dodający objętości z Gliss Kur. Wysyp po nim o wiele mniejszy, ale nadal jest. Włosy faktycznie wydają się na gęstsze. Odżywka redukująca łupież z Ziaji nawet daje radę. Chociaż jej zapach jest straszny i niestety pozostaje na włosach. Ostatnio zmienił fryzurę i część włosów ma na lewą stronę, więc do pracy je podkreśla pastą do stylizacji z Joanny.


Czemu nie używa typowo męskich szamponów? Już mówię. Otóż kupił kiedyś Clear'a przeciwłupieżowego i był to najgorszy szampon jakiego kiedykolwiek użył. Skóra odchodziła wręcz płatami. Od tamtej pory nie wierzy w męskie szampony i ich nie kupuje.

To by było na tyle kosmetyków, których używa mój mężczyzna. Zapraszam Was na stronę Trusted Cosmetics, gdzie w komentarzach znajdziecie wpisy innych dziewczyn.

A co stosują Wasi? 

24 komentarze:

  1. Ojej, ja to bym na palcach jednej ręki mogła policzyć ilu produktów używa łącznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam troszkę większe pole popisu, ale też najlepiej nie jest :)

      Usuń
  2. Mój mąż do włosów uzywa szamponu i żelu :D tyle w temacie haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zawsze można napisać recenzję tych dwóch produktów :)

      Usuń
  3. Pasta z Joanny również jest w kosmetyczce mojego męża 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasta z Joanny tylko w wersji czarnej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie dawno zaczął używać, więc skusił się na taką i nie narzeka jak na razie :)

      Usuń
  5. Mój maż od lat używa Schaumy do mycia włosów. Sprawdza się całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę polecić, może i u niego się sprawdzi :)

      Usuń
  6. To mój luby jest prawie łysy on jak już kupi szampon to ma go kilka długich miesięcy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ma krótkie włosy, ale szampony czasem szybciej kończy ode mnie :) co ja mam włosy do połowy pleców :P

      Usuń
  7. Oj do włosów mój mąż używa dużo mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój małżonek zawsze mnie się pyta w łazience:,, A który to szampon?" więc zawsze używa tych szamponów co i ja :-)zresztą ma bardzo krótkie włosy to i żadne kosmetyki do stylizacji włosów są mu nie potrzebne...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas różnie z szamponami bywa :) chociaż ostatnio to chyba ja jemu podbieram :)

      Usuń
  9. Jeśli chodzi o produkty z ziaji to u mnie sie zawsze spisują ;)
    A mój mężczyzna najzwyczajniej w świecie używa szamponu do wlosów dla dzieci ponieważ ma bardzo wrażliwą skórę głowy. Poleciła nam aptekarka.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój próbował używać dla dzieci i tak wysyp miał.

      Usuń
  10. Podobno dobrym i naturalnym sposobem na pozbycie się łupieżu jest wcieranie w skórę głowy oleju kokosowego. Wydatek niewielki a powinien również zregenerować skórę głowy po wysypie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten szampon Gliss Kur wczoraj kupiłam dla siebie ;) Jestem ciekawa jak się sprawdzi u mnie, a mój mąż używa raczej szamponów dla mężczyzn. Czasami raz na jakiś czas kupujemy hed & shoulders (czy jak to się tam pisze ;) i używamy razem, a tak to najczęściej Schauma :) Do włosów nic więcej - tylko szmapony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że użyłam raz tego szamponu i jakiegoś efektu wow nie zauważyłam :)

      Usuń
  12. Ha ha ha u mojego męża coś takiego jak stylizacja nie istnieje, obcina na krótko 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój w całkiem krótkich źle wygląda :)

      Usuń