środa, 1 marca 2017

Liebster Blog Award - dwukrotna nominacja

Cześć Wam :)
Jakoś zapomniałam zrobić zdjęcia do środowego wpisu, a czasu mam niezbyt wiele, więc zapraszam Was dzisiaj na odpowiedzi z nominacji Liebster Blog Award. Nominowały mnie aż dwie osoby, bo Zuzia i Marta



Pytania od Zuzi:
1. Co Cię skłoniło do pisania bloga?

Od dłuższego czasu lubiłam kupować co raz to nowe kosmetyki i dzielić się opinią o nich. Lubiłam też czytać wpisy na blogach i oglądać recenzje na YouTube. Tak w pewien słoneczny dzień postanowiłam sama spróbować i jak widać przepadłam. Stało się to moją pasją i na prawdę bardzo lubię blogować.

2. Bez czego nie wyobrażasz sobie swojego dnia?

Hmmm... dużo by się tego znalazło. Ale pozostając w tematach blogowych, nie wyobrażam sobie dnia bez sprawdzenia poczty, bloga i facebooka.

3. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga?

Tu już wcześniej się rozpisałam i udzieliłam odpowiedzi. Ale powtórzę jeszcze raz. Blog stał się moją pasją i z wielką chęcią tworze nowe wpisy i staram się robić to jak najlepiej, lecz cały czas czegoś się uczę.

4. Czy Twoi bliscy wiedzą, że piszesz? Jaka była ich reakcja?

Najbliżsi wiedzą od początku i stwierdzili, że jeśli chcę poświęcać temu czas to dlaczego by nie. Dalsza rodzina jak się dowiedziała to niestety nie umie zrozumieć i nie widzi w tym sensu. 

5. Jaka była Twoja najlepiej wspominana współpraca?

Mój blog jest bardzo młody i raczej tych współprac wielu nie było. Jednak kilka się zdarzyło i najlepiej wspominam LashVolutions, ponieważ produkt spełnił w 100% moje oczekiwania.

6. Twoje największe marzenie.

Bardzo przyziemne. Założyć rodzinę i oby zdrowie wszystkim dopisywało.

7. Czy masz jakieś swoje życiowe motto? Jakie?

Carpe diem - żyje chwilą i staram się cieszyć z najdrobniejszych rzeczy.


8. Co Cię najbardziej wyprowadza z równowagi?

Brak zrozumienia prostych rzeczy przez Lubego. Oj szybko tracę cierpliwość jak mamy bardzo odmienne zdanie.

9. Co robisz, żeby się odstresować?

Zapalam świecę, zaparzam herbatę, biorę książkę i koc - ta chwila jest tylko dla mnie i działa najlepiej.

10. Kim chciałaś byś w przyszłości będąc dzieckiem? Czy zrealizowałaś swoje marzenie?

Myślę, że jak u każdego dziecka się to u mnie zmieniało. Jednak pamiętam, że bardzo długo chciałam zostać kasjerką w sklepie. Na razie nie spełniłam tego, ponieważ z czasem postawiłam poprzeczkę troszkę wyżej i marzy mi się praca w księgowości.

11. Czym się zajmujesz oprócz pisania bloga?

Na co dzień studiuje, na kierunku finanse i rachunkowość. Obecnie jestem na drugim roku. 

Pytania od Marty:
1. Gdybyś miała możliwość zamieszkać w jednym miejscu na ziemi - co byś wybrała i dlaczego?

Pierwsze pytanie i już takie trudne. Myślę, że wybrałabym jakieś duże miasto, ze względu na mnogość sklepów i księgarni. Może Rzeszów albo Kraków.

2. Jaki kosmetyk NAJCZĘŚCIEJ kupujesz? Co sprawia, że tak go lubisz?

Najczęściej kupuje żele pod prysznic lub mydła w płynie z Isany. Już mówię dlaczego. Co rusz mają nowe wersje zapachowe, pachną obłędnie, dobrze oczyszczają i są tanie. Bardzo je lubię.

3. Jaki jest Twój ulubiony cytat?

Hmmm... Bardzo ich dużo, ponieważ z każdej przeczytanej książki staram się znaleźć jakieś słowa. Bardzo lubię cytaty o miłości.

4. Miałaś ochotę kiedyś usunąć bloga i już nigdy nie pojawić się w blogosferze?

Myślę, że mój blog jest za młody i jeszcze nie przechodziłam takiego kryzysu. 

5. Jaka jest Twoja ulubiona liczba i dlaczego?

Na przekór wszystkiemu lubię 13tkę i wcale nie jest dla mnie pechowa. 

6. Gdybyś musiała pozbyć się wszystkich kosmetyków, ale z możliwością zostawienia sobie TRZECH najpotrzebniejszych - co by to było?

Zdecydowanie podkład do twarzy, tusz do rzęs i żel pod prysznic. Podrasuję twarz i zawsze będę czysta.

7. Jaka książka jest Twoją ulubioną? Co sprawiło, że chętnie ją przeczytałaś?

Przy mojej ilości czytanych książek ciężko mi tak jednoznacznie odpowiedzieć, bo takich pozycji znalazłabym kilka. Zdecydowanie lubię "Anie z Zielonego Wzgórza" i po omówieniu na zajęciach sama z siebie sięgnęłam po kolejne części. Obecnie też mam ochotę wrócić do tej pozycji.

8. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?

Oj, u mnie raczej sporo negatywnych przeżyć się nasuwa. A najlepsze to chyba wizyty w wesołym miasteczku. Bardzo lubiłam wszelkiego typu karuzele.

9. Traktujesz blog jako hobby czy dodatkowy zarobek? Co sądzisz o zarabianiu przez internet?

Mój blog jest moją pasję i raczej nie myślę o nim jako o zarobku. W internecie da się zarobić, jednak aby mieć zysk trzeba poświęcić wiele czasu na działanie.

10. Jaką porę roku lubisz najbardziej? Dlaczego?

Lubię wiele pór roku, ale najbardziej chyba wiosnę. Wszystko budzi się do życia, świeci słońce, jest zielono i kolorowo. Wszystkim od razu chce się działać, jest ciepło, lecz nie za gorąco.

11. Jakie blogi czytasz najchętniej? Co spowodowało, że tam zaglądasz? Styl pisania, wygląd czy może tematyka?

Zaglądam na blogi urodowe, ponieważ lubię czytać o kosmetykach i dowiadywać się nowych rzeczy. Wygląd jestem w stanie "przeboleć" nawet jak coś mi się nie spodoba. A w stylu pisania czasem nie jestem w stanie przeczytać i pozostać jeśli we wpisie jest bardzo duża ilość błędów. Po prostu nie umiem i nie daje rady.

To już wszystkie pytania. Chciałabym, aby na takie same pytania jak zadała Marta odpowiedziały:
1. Madzia z bloga Domowy klimacik u Madzi

2. Sylwia z bloga Sylwia testuje i radzi
3. Monika z bloga Miki by M
4. Mama z Różową Torebką (przepraszam, ale nie wiem jak masz na imię)
5. Anię z bloga Aneczka Blog

6. Granivera (też przepraszam, ale nie wiem jak masz na imię)
7. Iwonę z bloga Iwonka-bloguje
I każdego, kto chce odpowiedzieć czy to u siebie czy u mnie w komentarzu.


I dowiedzieliście się czegoś o mnie z odpowiedzi? Lubicie takie wpisy czy nie?
Pa :)

15 komentarzy:

  1. Mam na imię Monika, mam wrażenie, że sporo moich imienniczek też bloguje 😜 Powód do założenia bloga miałam taki sam 😜 Życzę spełnienia marzenia 👍🏻 Kocham Anie, przeczytałam wszystko i korci mnie, żeby do niej wrócić 👍🏻 Dziękuję za nominację 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że zechciałaś podjąć się mojej nominacji. Widzę, że pytania się spodobały, skoro puszczasz je dalej - miło mi :)
    Też nie bardzo wierzę w pechową 13stkę, chociaż moją ulubioną liczbą nie wiem czemu ale jest 7. Pomysłowo wybrnęłaś z pytania odnośnie wyboru trzech kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) pytania Twoje są świetne i dlatego na nie kazałam odpowiedzieć "koleżankom" :)

      Usuń
  3. Trochę już o tobie wiedziałam ;) W wolnej chwili postaram się odpowiedzieć na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz, że nie jesteś w stanie przeczytać wpisu z błędami..
    Naprawdę. Taka jest poprawna pisownia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za poprawianie mnie i zapamiętam sobie. Chodziło mi o wpisy z błędami ortograficznymi, np. "ktury" itp.

      Usuń
  5. Też chcę założyć rodzinę to moje marzenie, kocham wiosnę a blogowanie to moja pasja :) jeśli znajdę chwilę to chętnie odpowiem na pytania. Dziękuję za nominacje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za nominację ;) Postaram się niedługo odpowiedzieć na pytania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka rzeczy wiedziałam, a inne chętnie przeczytałam.
    Dziękuję za nominację :*
    Jak tylko znajdę chwilkę odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za nominacje :) W weekend nadrobię zaległości.
    Ps. Na imię mam Grażyna :)

    OdpowiedzUsuń