sobota, 25 marca 2017

Książkowa Sobota - Rebecca Stead - "Całkiem obcy człowiek"

Hej, hej :)
Czytelniczo u mnie ostatnio bardzo. Zatem dzisiaj chcę opisać kolejną książkę, a będzie nią "Całkiem obcy człowiek" Rebecca Stead. Zapraszam.


 Książka miała bardzo wygodną czcionkę i 325 stron. Pochłonęłam ją jednym dniem.

Jest to typowa pozycja dla młodzieży. Opowiada o życiu nastolatek, ich szkole, zainteresowaniach, kłopotach czy problemach. Poznajemy kilku bohaterów i razem z nimi przeżywamy przygody. Idealna pozycja na chłodny wieczór.

Książka ma bardzo krótkie rozdziały przez co na prawdę szybko się ją czyta. Oprócz fajnych historii myślę, że niesie przesłanie pisane pomiędzy wierszami. Poruszane są tu tematy doboru przyjaciół, pierwszych miłości czy też wyborów tego, co nas interesuje. Myślę, że jak bym przeczytała tę pozycję kilka lat temu to wniosła by sporo w moje życie. Obecnie potraktowałam ją jako lekką, luźną lekturę na wieczór przy herbacie. Jednak podrzucę ją na pewno kuzynce, która obecnie jest w gimnazjum. Książka mi się podobała i choć przez moment mogłam się poczuć jak bym była znów w szkole oraz dotyczyły mnie tamtejsze problemy.

Dziękuję za możliwość przeczytania pozycji Wydawnictwu IUVI.

http://iuvi.pl/

Książkę zgłaszam do wyzwania: "Czytam, ile chcę."

A Wy sięgacie czasem po takie lekkie, młodzieżowe pozycje? 
Pa ;)

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie młodzieżowe pozycje książkowe :) Chętnie bym przeczytała. Luźne, przyjemne historie to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że i rodzice nastolatków znajdą w tej pozycji też coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli fajna lektura dla nastolatka 😜

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś czuje, że to lektura w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie się skuszę jak najdzie mnie ochota na coś lekkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie ją czytam i bardzo przeszkadza mi narracja w niektórych rozdziałach :)

    OdpowiedzUsuń