środa, 22 lutego 2017

Yankee Candle - Orange Dreamsicle

Hej, hej :)
Za oknem u mnie szaro, buro, ponuro i deszczowo, więc na przekór pogodzie chcę dzisiaj opisać, iście wakacyjną świecę. Mam na myśli Orange Dreamsicle od Yankee Candle. Zapraszam.



Od producenta:
Świeca zapachowa Yankee Candle Orange Dreamsicle zachwyca swoim naturalnym pięknem oraz orzeźwiającym, ale jednocześnie relaksującym zapachem pomarańczy i wanilii. To zapach wakacji, którym można przywołać do siebie w mgnieniu oka dzięki unikalnej linii słodkich zapachów Yankee Candle.
Jak nie przepadam za jedzeniowymi zapachami z Yankee tak tutaj wszystko jest rewelacyjnie. Zacznę od tego, że zapach jest wyczuwalny, ale nie nachalny. Spokojnie wypełni nam pomieszczenie, lecz nie będzie się narzucał. Co ja w nim wyczuwam? Otóż zdecydowaną rześkość wodnego loda o smaku pomarańczowym, aby za chwilę poddać się woni słodkiej, lekkiej waniliowej piance na końcu. Dokładnie tak jak ukazuje to naklejka, przeważa cytrus, by delikatnie się przełamać słodkością. Idealny aromat na lato oraz wiosnę jak już chcemy przywołać ciepłe dni. Jest to kolejny zapach niedostępny w Polsce i kupowane przeze mnie w ciemno, ale się nie zawiodłam. 


Jak myślicie spodobał by Wam się?
Pa :)

34 komentarze:

  1. Mi myślę że nawet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać wiosny przełamanej takimi zapachami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego zapachu, ale nie używam już żadnych świec itp, teraz przywołuję wiosnę kwiatami :)
    Zapraszam do mnie:) http://wswieciezoski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę ten zapach! :0
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny, dziękuję, chętnie zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  5. Widzę koljeny cudny zapach:D , który na pewno by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez wątpienia ciekawy i piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wpisałby się w moje upodobania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj na pewno :) ja lubię owocowe zapachy, a ostatnio tylko takie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę,ze zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż się rozmarzyłam o wakacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zapachy, ach jak mi się chce lata :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie można wypróbować, bo nie przepadam za zapachem wanilii, ale uwielbiam pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie jest idealne, delikatne i nie nachalne. Normalnie jak lody :D

      Usuń
  13. Zapach dla mnie :) ja teraz palę mandarynke z Madagaskaru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już mi się spodobał :) Powiało latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno pachnie obłędnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że zapach mógłby mi się spodobać :) Bardzo lubię tą firmę i byłam zadowolona z wosków :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię markowe świece zapachowe i często ich używam. Zwłaszcza zimą i jesienią, jak chcę sobie poprawić nastrój.Preferuję zapachy ciepłe, słodkawe. Cytrusy w świecach zapachowych do mnie nie przemawiają. Marka Yankee Candle ma szeroką ofertę i chyba każdy znajdzie w niej coś pasującego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń