sobota, 18 lutego 2017

Książkowa sobota - "Z Twojej winy" Krystyna Śmigielska

Cześć Kochani :)
Szał Book Tourów trwa u mnie w najlepsze. Dzisiaj też książka z akcji, a mianowicie "Z Twojej winy" Krystyny Śmiegielskiej. Po szczegóły zapraszam do Kasi z Poligonu Domowego. Zapraszam.





Zacznę tradycyjnie od czcionki i niestety była ona dość mała, co odczuły moje oczy. Z czasem przywykłam i przeczytałam te 367 stron. 



Początkowo miałam mieszane uczucia czytając pierwsze strony. Pierwsza myśl: "No jak nic trafiłam na erotyk". I jak ostatnio często mi się zdarza znów zaczęłam od drugiego tomu, nie znając pierwszego. Jednak większość rozumiałam, więc nie było najgorzej. Historia opowiada o miłości. Ale nie takiej prostej, a skomplikowanej, ponieważ poznajemy Martę i Marcina - zakochanych kochanków. Jednak na przeszkodzie wielkiemu uczuciu stoi bogaty i na wysokim stanowisku mąż kobiety. Przechodzimy z nimi różne perypetie, aby dowiedzieć się kto zwycięży walkę - Marcin czy Marek? 

Powiem szczerze, że miałam mieszane uczucia, co do tej pozycji. Staram się przeczytać sprawnie i udało mi się to, ale bez jakiś wielkich emocji. Jak już wspomniałam miałam wrażenie, że nadmiernie jest poruszany wątek seksu. Chociaż nie do końca dobrze mówię, bo był wątek, który mną wstrząsnął. A mianowicie chodzi o akcję przemocy domowej i znęcania się nad ciężarną kobietą. Normalnie, aż się wkurzałam na typka jak to czytałam.

Wypisałam sobie dwa cytaty i chętnie się nimi z Wami podzielę.
"Nawet wtedy, gdy jesteśmy osobno, powinniśmy być razem."
"Nie warto być miłym. Cham zawsze chamem zostanie i tyle".


Podsumowując pierwszej części chyba nie przeczytam, ale pióro autorki jest lekkie i zrozumiałe, więc chętnie spróbuje przeczytać inną książkę. Zapraszam Was do zapoznania się z profilem autorki - klik.

A Wam spodobała by się taka książka? Znacie twórczość autorki?
Pa ;)

12 komentarzy:

  1. Zupełnie nie moje klimaty, wszystko co o niej napisałaś sprawia, że nie chcę po nią sięgnąć 👎🏻

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie dla mnie.
    Jak jest jakaś przemoc to ja nie mogę :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no przemoc była w tej pozycji, nie da się ukryć...

      Usuń
  3. Ja potrzebuję naprawdę dobrej książki aby się nią zainteresować. Musi mnie wciągnąć od pierwszych stron inaczej idzie w odstawkę. musi być świetna choćby z tego względu że ciężko mi znaleźć czas na taką formę relaksu. Więc jeśli już mam czytać to musi to być 12/10 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio czytam tak dużo, że aż myślę nad blogiem książkowym :) tylko czasu mi braknie na te blogi, hahaha :D

      Usuń
  4. Książka raczej daleka od moich klimatów. Obserwuję bloga i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję i chętnie zajrzę :)

      Usuń
  5. A ja bym chętnie taką książkę przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka tematyka średnio mi odpowiada ;-) ale gdybym miała więcej czasu mogłabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powiem szczerze nawet szybko przeczytałam tą pozycję :)

      Usuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger