piątek, 24 lutego 2017

Klorane - Szampon z chininą

Cześć Wam :)
Już od jakiegoś czasu stosowałam szampon Klorane z chininą i chcę Wam dzisiaj zdać relacje jak się sprawdził. Początkowo miałam mieszane uczucia, a teraz już mam pogląd sytuacji. Zapraszam.



Od producenta:
Wyciąg z chinowca połączony z kompleksem witamin z grupy B i wprowadzony do bardzo delikatnej bazy myjącej, która ułatwia rozczesywanie i nadaje puszystość, to prawdziwe źródło energii, siły i witalności, przeznaczone w szczególności do włosów zmęczonych.


Jak widzicie na zdjęciu miałam do dyspozycji szampon o pojemności 100 ml zapakowany w plastikową buteleczkę zamykaną na klik. Sam szampon ma barwę ciemno brązową i spokojnie widać, ile nam pozostało do końca. Pomimo, że nie posiada w składzie SLS-ów to dobrze się pieni na włosach. Wystarczy odrobina, aby oczyścić całe włosy. Zainteresował mnie też jego zapach, ponieważ aromat ten przypominał mi męskie perfumy i bardzo mi się podobał. Co do samego działania to mogę powiedzieć na pewno, że bez problemu radził sobie z myciem i włosy od nasady były uniesione. Dodatkowo stosując go regularnie, w moim przypadku co dwa dni, zauważalne jest minimalne zmniejszenie wypadania włosów. Wiadome jest, że z dnia na dzień włosy całkiem nie przestaną wypadać, ale zdecydowanie mniej ich zostawało na szczotce. Z efektów jestem zadowolona i rozważam możliwość ponownego zakupu tego produktu. 

Szampon znajdziecie między innymi w Aptece Amica. Jego cena za 400 ml wynosi 34,99 zł.


A Wy jak sobie radzicie z wypadającymi włosami?
Pa :)

20 komentarzy:

  1. Miałam lata temu, ale moje włosy się z nim nie polubiły :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego wiadomo, że różnie się kosmetyki sprawdzają u różnych osób :)

      Usuń
  2. Sama może kupię ;) bardzo przypomina mi szampon bioxsine który moim zdaniem jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szamponu nie znam kompletnie.

    Obserwuję i zapraszam do siebie: https://zafrikooo.blogspot.com. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i chętnie zajrzę w wolnej chwili :)

      Usuń
  4. Nie przepadam za specjalistycznymi szamponami, gdyż zwykle trzeba je trzymać chwilę na skórze głowy, a ja mając prysznic nie mam na to czasu, by najpierw stać i czekać aż szampon zadziała, a potem jeszcze odżywka :) Wody w tym czasie nie leję bo nie lubię jej marnowania, a jest mi zwyczajnie zimno :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korzystam z wanny, więc nałożę szampon i przy okazji np wykonuję peeling :)

      Usuń
  5. Wydaję się bardzo fajny tylko szkoda, że taki drogi... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nie znam tego szamponu ale nie mam problemu ze słabymi i wypadającymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje właśnie wypadają, a jeszcze nie dawno poddałam je koloryzacji, więc są słabsze :)

      Usuń
  7. Przydałby mi się taki szampon.Może się skuszę ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam Twoją opinię i byłam gotowa kupić, ale niestety znalazłam skład i zawartość alkoholu dla mojej skóry głowy jest nie do przejścia :( A byłam tak ciekawa jak sprawdziłby się u mnie

    OdpowiedzUsuń