poniedziałek, 20 lutego 2017

Jakie są efekty po trzech miesiącach stosowania odżywki LashVolution?

Cześć Kochani :)
Pod koniec tamtego roku pochwaliłam się Wam, że zaczynam kurację z LashVolution. Dokładnie w tym wpisie pisałam Wam czego oczekuję. Później pochwaliłam się efektami po miesiącu stosowania, gdzie już było widać delikatny efekt (tutaj). A dzisiaj chcę Wam pokazać jak urosły moje rzęsy po całych trzech miesiącach. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam dalej.


Nie przeciągając pokaże Wam zdjęcia, bo to ich jesteście najbardziej ciekawi.


Tak prezentują się efekty na lewym oku. Ze słabych 5 mm urosły do 8-9 mm. Dodatkowo, co bardzo mnie cieszy bardzo się zagęściły, co również widać.


Na prawym oku również widać poprawę. Jest o wiele więcej rzęs i są dłuższe.

Podsumowując jak najbardziej jestem z efektów zadowolona i uważam, że warto wydać pieniądze na tę kurację. Obecnie malując tuszem rzęsy już czuję jak dotykają mi szkieł w okularach, co wcześniej nie miało szans. Nic mnie nie uczuliło, ani nie szczypało. Jedynie co można zauważyć to malutkie przekrwienie przy samej linii rzęs. Jednak liczyłam się z tym, ponieważ jak wiecie mam tendencję do pękających naczynek. Moje opakowanie jeszcze się nie skończyło, więc będę używać co 3-4 dni, aby utrzymać efekt. 

Jak Wam się podoba efekt? Używacie takich wspomagaczy?
Pa :)

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) i jak będę potrzebować to kupię kolejną :)

      Usuń
  2. Piękny efekt:) Też stosuje odżywkę ale 4longlashes:) bardzo podobają mi się efekty, szczególnie po wytuszowaniu rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie po wytuszowaniu jest pięknie :)

      Usuń
  3. fajny efekt. Ja stosuje teraz long4lashes i tez widać poprawę. Nigdy nie miałam takich rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, efekt jest super ! Widać ogromną poprawę 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a po wytuszowaniu jest już efekt jaki chciałam mieć :)

      Usuń
  5. Miałam tą odżywkę i byłam z niej bardzo zadowolona:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow mam od grudnia, a jeszcze nie zaczęłam testów. Chyba muszę wyciągnąć je z szuflady 😜

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekt! Zastanawiałam się nad zakupem tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że widać efekt. Choć ja by się bała jej użyć ze względu właśnie na pękające naczynka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze maluję kreskę, więc nawet mi to nie przeszkadza :)

      Usuń
  9. Bardzo ładny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczęłyśmy jej używać chyba w podobnym czasie, ale ja zapomniałam zrobić zdjęcia przed:) U mnie rzęsy są 2 razy dłuższe (z natury mam krótkie i proste), więc jestem baaaardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie u mnie też super się sprawdziła :)

      Usuń
  11. Świetny efekt. Również stosowałam to serum i było wielkie WOW. Mnie nie podrażniło, tylko na początku trudno znosiłam dyskomfort, jakbym czuła, że włoski rosną. Później było ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to czułam, ale jakoś mi nie przeszkadzało :)

      Usuń
  12. Wow! Naprawdę efekt widoczny i gdybym tylko była konsekwentna w stosowaniu takich odżywek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam na prawdę, warto nadkładać codziennie właśnie dla efektów :)

      Usuń
  13. Efekt widać wyraźnie :D aż sama muszę kiedyś jej spróbować

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger