piątek, 17 lutego 2017

Cute Box - My Valentine

Hejka :)
Jako, że mamy luty to czas walentynek i właśnie w takim stylu utrzymane było pudełko Cute Box. Zapraszam na prezentację, co znalazło się w środku.



Trzeba trochę potrzymać Was w niepewności. 


Zacznijmy od produktów kosmetycznych.


The Body Shop - żel do kąpieli - cena do 35,00 zł
Żel pod prysznic lub do kąpieli z serii zapachowej Japanese Cherry Blossom. Produkt nie zawiera w swoim składzie mydła, dzięki temu nie przesusza skóry. Rewelacyjnie odświeża i orzeźwia oraz zmiękcza skórę. Japanese Cherry Blossom to zapach dla kobiet obrazujący subtelną elegancję japońskiego kwiatu wiśni. Zawiera takie składniki, jak: kwiat wiśni, jabłko, magnolia i cyprysik japoński.

Z podpowiedzi dowiedzieć się mogliśmy, że znajdzie się jakiś produkt z tej serii. Jestem zadowolona, ponieważ od dawna czaiłam się na tę firmę, ale jakoś nie było mi po drodze.



Quin Olej Macadamia - oliwka do masażu - cena do 9,99 zł
Oliwka wykazuje działanie ujędrniające oraz zawiera składniki zapobiegające powstawaniu cellulitu. Dzięki specjalnie dobranym składnikom pozostawia skórę miękką i zadbaną. Zawiera drogocenny olej makadamia, NNKT oraz witaminę E, które zmiękczają i odżywiają skórę.

W obietnice nie do końca wierzę, ale myślę, że wykorzystam lub komuś oddam. Jakoś nie przepadam za takimi produktami, które mają tłustą konsystencję.


Mydlane różyczki do kąpieli - cena do 19,90 zł
Konfetti mydlane o zapachu róży do zmysłowych, relaksujących kąpieli. Opakowanie zawiera 6 róż w kolorze czerwonym, całość zapakowana jest w śliczne pudełeczko. Wsyp konfetti do wanny bądź użyj do relaksującej kąpieli rąk lub stóp.

Lubię takie umilacze kąpieli, więc jestem kupiona. Sama często sięgam po różne płyny i inne rzeczy.


Honey Chocolate 72% - cena do 8,00 zł
Czekolada tworzona ręcznie w restauracji Miodowa 8 w Wadowicach. Przygotowywana jest z pasją przez mistrzów swojego fachu z wykorzystaniem miodu oraz najlepszej belgijskiej czekolady.

Uwielbiam czekoladę, więc się z niej cieszę. To dziwne, że jeszcze się do niej wczoraj nie dobrałam.


Książka - do wyboru z trzech kategorii (ja postawiłam na kryminał) - cena do 39,90 zł
M. Paver "Cienie w mroku" - W lipcu 1937 roku piątka przyjaciół, Algie, Hugo, Teddy, Gus i Jack postanawiają wyruszyć w roczną wyprawę badawczą na Spitsbergen. Wyprawę prześladuje pech, do bezpiecznej zatoki dociera tylko on wraz z Gusem i Algiem. Gdy słońce po raz ostatni wzeszło nad horyzontem i rozpoczęła się długa noc polarna. Coś złego kryje się w mroku. Coś, co nie jest tylko wytworem jego wyobraźni.

Opis książki mnie zainteresował i ląduje ona na "stosiku" do przeczytania. Dzięki Klubowi Książki Madzi przekonałam się do kryminałów i brnę w to dalej, bo mi się spodobało. Zapraszam Was tam serdecznie.


Podsumowując pudełko uważam za dobre i idealnie utrzymane w klimacie walentynek. Osobiście jestem zadowolona z większości rzeczy za wyjątkiem oliwki do masażu. Wartość wyniosła 112,79 zł, co uważam za dobrą okazję, gdyż za pudełko płacimy 61,90 zł/64,90 zł w zależności czy wybierzemy dostawę InPostem czy kurierem DPD. Dzięki pudełkom jestem w stanie poznać nowe marki, co jest dodatkowym plusem.

Jak Wam się podoba ten box? Co Was zainteresowało?
Pa :)

27 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bardzo fajny box, podoba mi się pomysł, że ostatnio coraz częściej można znaleźć w takich pudełkach książkę. Różyczki wykorzystaj do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie jedyne na polskim rynku obecnie pudełko z książką. Fajne jest też to, że można wybrać sobie gatunek książki, bo wiadomo, że nie każdy wszystko lubi. A pomysł z różyczkami wykorzystam i dziękuję za radę :)

      Usuń
  2. Wygląda przyjemnie i zachęcająco 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zamówiłam marcową edycję i nie mogę się jej doczekać :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) i utrzymane faktycznie w tym walentynkowym stylu :P

      Usuń
  4. Mam tego boxa i też właśnie skrobię posta na jego temat! :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam, co Ty o nim sądzisz :)

      Usuń
  5. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i praktycznie wszystko się zużyje :)

      Usuń
  6. Przesłodkie pudełeczko, te różyczki urocze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam zamiar je jeszcze wykorzystać, hehe :P

      Usuń
  7. Czekoladkę to bym zjadła pewnie przed zrobieniem zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, u mnie było jeszcze sporo słodkości z walentynek to czekolada jeszcze jest :P

      Usuń
  8. Różyczki mnie zaciekawiły:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Różyczki są przeurocze :) A czekolada wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolada o dziwo jeszcze czeka na zjedzenie, a różyczki są mocno średnie.

      Usuń
  10. Urocze jest to pudełko no i zawartość bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, już zamówiłam pudełko na dzień kobiet i się doczekać nie mogę :)

      Usuń
  11. Fantastyczna zawartość, ale różyczki się u mnie nie sprawdziły i nie skradły mojego serca mimo, że lubię takie dodatki do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie u mnie średnio z nimi, ale jest ich tylko 6 to wykorzystam jakoś :D

      Usuń
  12. Interesuje mnie żel, jednak cena trochę odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to wygląda :) różyczki do kąpieli,uwielbiam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń