środa, 8 lutego 2017

Bomb Cosmetics - Chocolate Orange

Cześć Kochani :)
Laptop już działa, powoli nadrabiam zaległości i chcę Was dzisiaj zaprosić na post o świecy z marki Bomb Cosmetics.



Połączenie czekolady z pomarańczą jest zaskakująco idealne. Pachnie obłędnie, wręcz jak delicje. Świece te zamknięte są w puszce i czasem zdarza im się problem z dopaleniem do ścianek. Początkowo są ozdobione serduszkami, ale niestety nie mam takiego zdjęcia. Aromat spokojnie unosi się w dużym pomieszczeniu, ale nie jest nachalny. Bardzo lubię tę świecę i obawiam się, że dość szybko się skończy. Idealnie pasuje mi właśnie w zimowe wieczory, razem z książką i kocem.
Dzisiaj krótko, ale treściwie.


Słyszeliście o tej marce? Znacie ich świece?
Pa :) 

22 komentarze:

  1. Słyszałam o nich, ale chyba jeszcze nic nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam recenzje na blogach ale sama jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skusiłam się na dwie świece, a reszty produktów też nie miałam :)

      Usuń
  3. Słyszałam o tej marce, ale sama nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam firmy. Pierwszy raz o niej czytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam, nie posiadam, ale wygląda zachęcająco. Czytając post aż poczułam ten zapach w powietrzu haha :)
    XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie połączenie zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach musi być obłędny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę sobie wyobrazić jak pięknie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tych świecach ale chętnie bym ją powąchała :)

    OdpowiedzUsuń