środa, 11 stycznia 2017

Wood Wick - Lemongrass

Cześć Wam :)
Jak już wspomniałam tydzień temu moje świecowe zbiory powoli się kończą. Jednak spokojnie jeszcze na kilka tygodni będę miała co opisywać. Pomyślałam, że warto odpocząć chwilę od Yanki i dzisiaj chcę Wam przedstawić świecę z Wood Wick. Ja posiadam najmniejszą z możliwych wersję tych świec o zapachu Lemongrass.


Od producenta:
Lemongrass to zapach trawy cytrynowej o nucie słodkiej skórki z cytryny.


Powiem szczerze, że świecę mam z wymiany. Nie wiem czy sama z siebie bym sięgnęła po tego producenta. To, co odróżnia go od innych to na pewno rodzaj knota. Otóż znajdziemy tutaj drewniany knot, który przy paleniu charakterystycznie trzaska. Kto palił drewno czy był na ognisku wie o jakim dźwięku mówię. Z jednej strony lubię to, lecz czasem potrafi denerwować. Jeśli chodzi o sam zapach to podoba mi się. Powiedziałabym, że pachnie jak plasterek cytryny z cukrem. Przez cukier delikatnie jest przełamana kwasowość tego owocu. Idealnie się sprawdza w naprawdę upalne dni, ponieważ jest to orzeźwiający aromat. Nie oczekujmy od niej, że wypełni nam całe dużo pomieszczenie, ponieważ jest mała i jej powierzchnia palenia również. Lecz z małym pomieszczeniem świetnie sobie radzi. Ja palę ją jak siedzę, gdzieś blisko i napawam się tym aromatem. Myślę, że na inne świece tej marki jednak się nie zdecyduje, ponieważ ta forma knota do mnie nie przemawia. Ja lubię patrzeć na ogień i palące się świece, ale nie muszę jej słyszeć. 


Jak myślicie przeszkadzało by Wam skwierczenie knota czy nie? Lubicie zapach cytryn?
Pa :)

20 komentarzy:

  1. Ha ha ha :P Chętnie sprawdzę ten knot właśnie, czy będzie mi to przeszkadzać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie czasem wycisza i jest idealnie, a czasem wręcz irytuje :)

      Usuń
  2. Uwielbiam wszytskie świeczki:) osobiście uwielbiam dźwięk palącego się drewna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To myślę, że spodobał by Ci się tego typu knot :)

      Usuń
  3. Ten knot mnie zaciekawił :D Nie wiem czy miałabym do niego jakieś zastrzeżenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wyżej wspomniałam mnie czasem uspokaja, a czasem wręcz irytuje :)

      Usuń
  4. A ja lubię ten dźwięk :) działa na mnie uspokajająco :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach trawy cytrynowej <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świeczek tej firmy jeszcze nie mialam, ale zapach trawy cytrynowej to extra sprawa na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam świece z trzaskającym knotem i podobało mi się, dawała taki fajny nastrój. Zapach też jak najbardziej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z takim knotem. Ciekawa jestem jakie daje wrażenie na żywo :) Zapach pewnie bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wyżej pisałam czasem uspakaja i jest super, a czasem wręcz irytuje :)

      Usuń
  9. bardzo lubię tego typu zapachy, więc polubiłabym się z nią :)

    OdpowiedzUsuń