poniedziałek, 23 stycznia 2017

Recenzja: Tonik hibiskusowy Sylveco

Hej Kochani :)
Toniku z Sylveco używam już dość długo, więc dzisiaj chciałam się z Wami podzielić swoją opinią. Czy jest idealny? Zapraszam.



Od producenta:
Hypoalergiczny, delikatny tonik do twarzy, z ekstraktami hibiskusa i aloesu o działaniu ochronnym, rewitalizującym i wzmacniającym, przeznaczony do każdego rodzaju cery. Dzięki dużej zawartości składników nawilżających, skutecznie zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci, zapewniając jej odpowiedni poziom nawodnienia. Tonik o lekkiej żelowej formule odświeża i zmiękcza, łagodzi podrażnienia.


Tonik dostajemy w poręcznej, małej, ciemnej i plastikowej buteleczce. W przerwie między naklejkami widać, ile produktu zostało do końca. Zamknięcie jest na klik, z otworem o odpowiedniej wielkości. Nie ma obaw, że wylejemy sobie za dużo produktu. Pierwsze co mi się nie spodobało to zapach. Wydawał mi się za bardzo ziołowy, jednak z czasem się przyzwyczaiłam i mi nie przeszkadza, lecz nie mogę powiedzieć, że go lubię. Następnie zdziwiła mnie konsystencja, bo faktycznie przybiera ona formę delikatnego żelu, dzięki czemu produkt jest bardzo wydajny. Wystarczy dosłownie 4-5 kropel, aby przetrzeć całą twarz. Jednak działanie u mnie jest dwojakie. Faktycznie dobrze tonizuje skórę, lecz zarazem ją ściąga. Zaraz po użyciu mam wrażenie mocno napiętej, ale czystej i odświeżonej twarzy. Cieszę się, że mogłam spróbować, bowiem nie planuje powrotu, ponieważ nie podoba mi się to działanie. Taki średniak moim zdaniem dla wrażliwej i naczyniowej skóry, którą posiadam. Duży plus za naturalny skład, bo żadnych niespodzianek nie spowodował. Chętnie przyjrzę się jego kolegom z Vianka.


Zalety:
- tonizowanie
- wydajność
- naturalny skład
- odpowiedniej wielkości otwór

Wady:
- ziołowy zapach
- ściągnięcie twarzy

A Wy mieliście ten osławiony tonik? Jaką macie o nim opinię?
Pa ;)

28 komentarzy:

  1. A ja chcę do niego wrócić, bo szybko oddałam go mamie i była zadowolona ze skórą suchą. Próbowałaś go nakładać palcami bez wacika? Mam teraz podobny tonik, lekko żelowy, szkoda mi go na wacik wylewać. Zwłaszcza, że moja skóra też jest wrażliwa i lepiej reaguje, jak po demakijażu dodatkowo jej nie trę. Więc przerzuciłam się na toniki z atomizerem, a takie konsystencje jak ta, na dłoń i wklepuję, rozprowadzam po twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie próbowałam, ale też jest ten problem :)

      Usuń
  2. muszę go w końcu wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy takie ziołowe zapachy są dla mnie. Od zapachu ziół mi jest niedobrze. Przyjrzałam się ostatnio bliżej marce Sylveco w sieci drogerie polskie, ale mieli tam za mały wybór. Może kiedyś w przyszłości sięgnę po jakiś produkt tej firmy, ale najpierw muszę powąchać prze zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go nie wąchałam, ale idzie się przyzwyczaić :)

      Usuń
  4. A popatrz na mojej mieszanej spisuje się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się za bardzo nastawiłam na ten tonik :P

      Usuń
  5. Myślałam nad nim ale nie wiem czy się na tego skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbować warto, może będzie potem Twoim ulubieńcem :)

      Usuń
  6. Nie miałam go ale jest na mojej liście życzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam go od jakiegoś czasu, ale nie zauważyłam na szczęście ściągnięcia skóry, może dlatego że mam dość tłustą. Także zdziwiła mnie konsystencja i zapach. Ale jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że moja skóra czasem dziwnie reaguje :)

      Usuń
  8. Miałam okazję go próbować, niestety nie spodobał mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to ściągnięcie nie przekonuje, innych wad nie widzę :)

      Usuń
  9. Efekt ściągniętej twarzy mnie nie przekonuje :(


    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdej skórze może spisać się inaczej :)

      Usuń
  10. Nie miałam go :) O zaletach hibiskusa coś czytałam, więc chętnie się skuszę w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale jakoś mnie do niego nie ciągnie. Słyszałam już o nim różne opinie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o nim się czyta albo ochy i achy, albo właśnie niepochlebne opinie :)

      Usuń
  12. raczej nie skusiłabym się na ten produkt. Mimo zalet, o których piszesz uczucie ściągniętej twarzy totalnie mnie odpycha.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, może kiedy sięgnę po niego z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam go jedynie z blogów, osobiście nie używałam.

    OdpowiedzUsuń