piątek, 13 stycznia 2017

Recenzja: Łagodzący krem pod oczy z Sylveco

Cześć Kochani :)
Jak już wspomniałam w ulubieńcach grudnia bardzo polubiłam krem pod oczy z Sylveco i chciałam Wam dzisiaj opowiedzieć o nim trochę więcej. Zapraszam.



Od producenta:
Hypoalergiczny, łagodzący krem pod oczy przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji wrażliwej i delikatnej skóry wokół oczu. W jego składzie znalazły się ekstrakty z kory brzozy, chabru, bławatka oraz świetlika, które działają łagodząco, kojąco i zmniejszają obrzęki. Dzięki specjalnie dobranej, bezzapachowej formule, krem poprawia strukturę skóry, przywracając jej właściwy poziom nawilżenia oraz sprężystość. Usuwa objawy zmęczenia i zaczerwienienia, hamuje procesy starzenia się skóry.


Skład:
Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycine Soja Oil, Sorbitan Stearate and Sucrose Cocoate, Butyrospermum Parkii Butter, Squalane, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Argania Spinosa Kernel Oil, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Euphrasia Officinalis Extract, Centaurea Cyanus Flower Extract, Benzyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Betulin, Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid, Lupeol, Oleanolic Acid.  



Cena: ok. 25 zł/30 ml

Moja opinia:
Produkt dostajemy w plastikowym opakowaniu o pojemności 30 ml zakończonym pompką. Aplikator ten jest higieniczny oraz się nie zacina. Kosmetyk nowy mamy zapakowany w kartonik, który zabezpieczony jest taśmą przez co wiemy, że nikt przed nami go nie otwierał. Sam krem jest koloru białego i niestety nie zgodzę się z producentem, że jest bezzapachowy. Otóż ma delikatny aromat kwiatowy, który mi bardzo się podoba. Formuła jest bardzo lekka i szybko się wchłania. Jedna pompka to zdecydowanie za dużo na jedną powiekę, więc już teraz można powiedzieć, że jest to produkt wydajny. Sama używam go już ponad miesiąc, a zużycie jest wręcz niezauważalne. Teraz najważniejsze, czyli działanie. Faktycznie delikatnie nawilża okolice oczu, nic nie podrażnia oraz skóra wokół oczu nie jest zaczerwieniona. Jednak nawilżenie nie jest jakieś spektakularne, lecz wyczuwalne. Na przyszłość na pewno skuszę się na coś, co mocniej nawilży moją przesuszoną skórę. Wielki plus za to, że krem nie podrażnił mojej wrażliwej skóry, ponieważ zdarzało się to wcześniej innym specyfikom. Zauważyłam również, że sińce pod oczami zrobiły się jaśniejsze i mniej widoczne. Ogólnie krem oceniam jako dobry i mogę szczerze polecić. Jeszcze jako minus można podać dostępność, chociaż ostatnio idzie to w coraz lepszym kierunku. Już w większych drogeriach Natura można dostać kosmetyki Sylveco oraz jak zawsze pozostaje nam Internet.


Zalety:
- szybko się wchłania
- wydajny
- sińce pod oczami są mniej widoczne
- subtelny zapach 
- produkt polski i naturalny

Wady:
- ograniczona dostępność
- małe nawilżenie 

Mieliście już do czynienia z tym kremem? Polecacie jakiś krem pod oczy mocno nawilżający?
Pa :)

16 komentarzy:

  1. Mam chyba z 8 próbek :P powinno mi wystarczyć by sprawdzić czy będzie odpowiedni dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kremu. Zaczęłam używać ostatnio jakiś wygrany w konkursie, nieznanej firmy i po dwóch tyg używania nic nie zauważyłam, ale ciągle daje mu szansę ;) Jak już uda mi się go zużyć to chętnie się skuszę na ten z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto dać dużej szanse, a czasem do końca opakowania można działanie nie zauważyć :)

      Usuń
  3. Z Sylveco nie miałam żadnego kremu, a pod oczy używam w tej chwili Orphica.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znalazłam jeszcze idealnego kremu pod oczy, więc z przyjemnością przetestuję ten od Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że słabo nawilża, ale i tak wydaje się być przyjemny. Miałam tylko próbkę tego kremu, więc ciężko wydać mi rzetelną opinię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przyjemny i pomimo tej wady lubię go używać :)

      Usuń
  6. Kosmetyki Sylveco są także w sieci drogerie polskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to nie wiedziałam, bo u mnie nie ma tych drogerii :)

      Usuń
  7. Mam krem lekki nagietkowy z Sylveco, stosuję go również jako krem pod oczy-spisuje się bardzo dobrze;-) Zauważyłam, że kremy te bardzo szybko się wchłaniają, ale przy tym nawilżenie jest na dobrym poziomie ;-) Ale tego produktu jeszcze nie miałam ;)

    http://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam sporo próbek Sylveco i mam zamiar je przetestować :)

      Usuń
  8. Tym rozjaśnieniem cieni mnie zaintrygowałaś :P

    OdpowiedzUsuń