środa, 21 grudnia 2016

Yankee Candle Tulips - zapach prawdziwego tulipana?

Hej Kochani :)
Dzisiaj przechodzę z opisem świecy Yankee Candle Tulips, która nie jest regularnie dostępna w Polsce. Możną ją jednak czasem znaleźć na allegro czy grupach na Facebooku. Czy faktycznie pachnie jak tulipany? O tym przekonacie się w dalszej części wpisu, zapraszam. 



Producent określa zapach krótko, ponieważ napisane jest, że czuć tu tulipany.


Ja mam nadzieję, rozpiszę się trochę bardziej. Zdecydowanie jest to zapach kwiatowy i intensywny. Po zapaleniu czuję się jak na łące pełnej tulipanów lub w kwiaciarni. Zarówno na sucho jak i po rozpaleniu pachnie tak samo, czyli czystym tulipanem. Powiem szczerze, że nie przepadam za kwiatowymi zapachami w świecach tak ten mnie kupił całym sobą. Od razu przychodzi mi na myśl radosna wiosna, jak wszystko wokół się zieleni i budzi do życia. Ja tak na przekór zimie opisuję zapachy, ponieważ nie przepadam za tą porą roku. W ten sposób w pierwszy dzień zimy opisuję iście wiosenny zapach. Aromat w szybkim tempie wypełnia pomieszczenie i nawet mnie po długim czasie palenia potrafi rozboleć słowa. Mocarz jakich mało, więc osoby ze skłonnością do migreny niech na niego uważają. Wielbicielki tulipanów będą zachwycone. 


Żeby nie było, że ja taka nie zimowa to chociaż illume mam świąteczną.

Jak myślicie spodobał by się Wam zapach? Lubicie tulipany?

Pa ;)

27 komentarzy:

  1. Kocham zapachowe świeczki, jednak będę mogła ich używać dopiero, jak zamieszkam we własnym mieszkaniu, bo w rodzinnym domu wszystkim przeszkadzają ich zapachy.

    czytajacpomiedzywersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za kwiatowymi zapachami, ale być może akurat ten by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulipany bardzo lubię, ale ich zapach niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak palę tę świecę to czuję się jak w kwiaciarni :)

      Usuń
  4. Oj nie, zapach tulipanów zupełnie nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powąchałabym chętnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne bałwanki <3
    Tulipany to niestety nie mój zapach;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wiadomo, że nie każdy lubi taki zapach :)

      Usuń
  7. Nie do końca wiem a raczej pamiętam jak pachną tulipany ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam świeczki a te zapachowe w szczególności:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tulipany to moje ulubione kwiaty, myślę, że spodobałaby mi się ta świeczka :) A jeszcze ma taki ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem w 100% przekonana że bym polubiła ten zapach i świeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tulipany i kwiatowe zapachy <3 Taka świeczka myślę, ze by trafiła w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za kwiatowymi średnio przepadam, ale mam 2 wyjątki, a o tym drugim wkrótce też napiszę :)

      Usuń
  12. uwielbiam YC, ale tego zapachu nie znam :)
    muszę sobie kupić ilumę, ale trochę drogie są takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię zapach tulipanów więc i ten zapach na pewno przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń