środa, 14 grudnia 2016

Yankee Candle Bahama Breeze - poczuć się jak na wyspach

Cześć Kochani :)
Mamy środę, pogoda trochę smętna, więc trzeba poprawić nastrój. Dlatego też chciałam Wam opisać iście wakacyjny zapach, ponieważ właśnie do takich lubię wracać, gdy deszcz siąpi za oknem. Mówię o zapachu Bahama Breeze od Yankee Candle. Zapraszam.



Od producenta:
Świeca z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: mango, ananas oraz grejpfrut.


Zacznę od tego, że jest to moja jedna z pierwszych świec. To znaczy rozwinę nawet, że miałam ją jako pierwszą, jednak małą. Spodobała mi się na tyle, że jak widać sięgnęłam po dużą. Teraz niestety świeca ta jest bardzo trudno dostępna, ponieważ została wycofana nad czym ubolewam. Jednak przejdźmy do tego, jak to cudo pachnie. Zdecydowanie czuję tu mango i ananasa, takie słodkie i soczyste. Cierpkiego grejpfruta nie wyczuwam, ale możliwe, że to kwestia nosa. Jak zamykam oczy to wyobrażam sobie, że jestem na plaży, na leżaku, a obok mnie stoi pyszny drink z palemką. Czuję w nim połączenie soków z orzeźwiającym lodem, które jest ukojeniem zmysłów na gorący dzień. Zapach letni, który orzeźwia nawet w bardzo gorące dni swoim aromatem. Lubię też bardzo często powracać do niego zimą czy późną jesienią, aby się poczuć jak na wakacjach. Choćby po to, żeby sobie przypomnieć ciepło słonecznych dni. Wszystko od razu staje się bardziej pozytywne. Warto jeszcze wspomnieć, że zapach jest intensywny, wręcz zalicza się do killerków przez co czuć go w całym pomieszczeniu. Polecam wielbicielom owocowych nut, chociaż jak już wspomniałam ciężko go będzie upolować. 

Lubicie takie zapachy? Jak urozmaicacie sobie szare dni?
Pa :)

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam ich świece, woski ten zapach też nalezy do moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam, chociaż te ciągłe podwyżki cen zniechęcają trochę :)

      Usuń
  2. Szkoda, że jest już wycofana i nie zdążyłam jej poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zapach idealny dla mnie :)
    Bardzo ładnie u Ciebie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Jest teraz trochę zimowo u mnie :)

      Usuń
  4. Nie lubię takich zapachów zimą, ale latem jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie uwielbiam oderwać się od zimowej aury takim zapachem :)

      Usuń
  5. Jak na teraz to świeca idealna dla mnie im więcej "ciepła" daje tym lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam w kolekcji takie otulacze typowo zimowe czy jesienne :)

      Usuń
  6. Latem chętnie sięgnęłabym po taki zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że to zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiało wakacjami :) Musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń