poniedziałek, 12 grudnia 2016

Liebster Blog Award po raz drugi

Cześć Kochani :)
Nie dawno zostałam nominowana przez Dżodżo Gonzales do Liebster Blog Award. Już raz brałam udział w takiej zabawie, ale lubię je, ponieważ możecie się dowiedzieć o mnie czegoś więcej. Zapraszam.


Moje odpowiedzi:
  1. Najlepszy post, który do tej pory napisałaś?

    Hmmm... Najbardziej popularne według wyświetleń były posty z otwarciem ChillBoxa. Ja lubię tworzyć i czytać u innych denka. 
  2. Twój ulubiony blog (oprócz swojego :P)?

    Dużo blogów lubię i ciężko mi wskazać. Na pewno nie ma takiego jednego.
  3. Co sprawia Ci największa trudność w blogowaniu?

    Chyba nikogo nie zdziwię, jeśli powiem, że zdjęcia. Sięgając początków mojego bloga zdjęcia były straszne. Obecnie mam problem z dekoracjami i tłem. 
  4. Piosenka którą możesz słuchać do usrania w kółko?

    Zacznę może od tego, że na ogół mało słucham, ponieważ wolę zdecydowanie czytać. Nie wskażę jednej piosenki, bo ciężko mi to zrobić. Jak już słucham to wszystko jak leci.

  5. Bohater z filmu/serialu/książki z którym się utożsamiasz?

    Przy każdej książce staram się utożsamiać z bohaterem :)
  6. Znienawidzona postać z filmu/serialu/książki i dlaczego właśnie ta?

    Psycholog Oliwier z serialu "Policjantki i policjanci". Już wyjaśniam dlaczego. Od początku jego zachowanie było chamskie, a takich ludzi bardzo nie lubię.
  7. Twoja ulubiona polska marka kosmetyczna?

    FM World, jeśli chodzi o perfumy i część kolorówki. A w części pielęgnacyjnej coraz bardziej przekonuje się do Sylveco i jej pokrewnych firm.

  8. Ulubiony kosmetyk do makijażu?

    Bez dwóch zdań eyeliner. W kolorze lubię te z Wibo, a czarnego idealnego jeszcze nie mam.
  9. Najlepszy kosmetyk pielęgnacyjny?

    Maska drożdżowa do włosów z Bania Agafii.

  10. Twój ulubiony gadżet kosmetyczny?

    Gąbeczka do nakładania podkładu. Chodzi mi o "podróbkę" beauty blender'a. 
  11. Jaka jest Twoja znienawidzona część pielęgnacji ciała?

    Ostatnio znów mam problem z balsamowaniem. Jakoś jak jest zimno to mi się nie chce.
Ja nominuję wszystkie osoby, które chcą odpowiedzieć na te pytania. Dziękuję jeszcze raz za nominację i wyróżnienie.

A jak by brzmiały Wasze odpowiedzi? Mamy coś wspólnego?
Pa ;)

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bo pytania na prawdę były dla mnie trudne :)

      Usuń
  2. Mamy te same ulubione kosmetyki do makijażu :D
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) faktycznie kredek czy eyelinerów mam najwięcej :)

      Usuń
  3. Fajnie, można się czegoś dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi do korektora mam oryginalny mini bb ale do podkładu też podróbke i bardzo lubię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi szkoda pieniędzy jak na razie ze mnie biedny student :)

      Usuń
  5. Zdjęcia to też moje blogowa zmora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia to i mnie sprawiają problemy ;) A eyelinery to też taka moja mała miłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, aby zdjęcia wychodziły cudne :) właśnie bardzo dużo mam kredek czy eyelinerów :)

      Usuń
  7. Hi, I follow you :) happy days

    http://gozdeninevinden.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba niewiele. Ja kocham balsamowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też bardzo lubiłam balsamowanie, ale teraz balsam zimny, a ja ciepłolubna, więc nam nie po drodze :)

      Usuń
  9. Też mam problem ze zdjęciami, brakuje mi słońca i miejsca żeby je robić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie z tym miejscem, mam już miejsce do robienia zdjęć to znów tło z tyłu mi się nie podoba i tak w koło :)

      Usuń
  10. Zgodzę się w 100%, że zdjęcia to zmora;/ sama mam duży problem z ich robieniem ale dzielnie walcze:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walczmy razem :) Zaraz i ja Cię odwiedzę :) I dziękuję za obserwację, rozgość się :)

      Usuń
  11. Oj zdjęcia na bloga spędzają mi (niekiedy) sen z powiek... Największy problem mam z tym, żeby te zdjęcia były w miarę ciekawe, jakieś przydasie, tło, ale często nie mam pomysłu na takie kompozycje :D Dziękuję za wzięcie udziału w zabawie :D Bardzo mi miło, że odpowiedziałaś na moje pytania :)

    OdpowiedzUsuń