wtorek, 27 grudnia 2016

Book Tour Agata Christie "Morderstwo w Boże Narodzenie"

Witajcie. 
Chciałam Was zaprosić na Book Tour z książką "Morderstwo w Boże Narodzenie" Agaty Christie. Jako, że święta się właśnie skończyły to przedłużmy je lekturą. Jeśli zgłoszą się chętni to książka wyjdzie zaraz po Nowym Roku ode mnie, a zapisy są otwarte dopóki książka jest w ruchu.



Zasady:
1. Chęć przystąpienia do zabawy zgłaszamy w komentarzu. Jednocześnie proszę o wysłanie danych adresowych na e-mail: 12agnieszka22@wp.pl w temacie wpisując: BOOK TOUR
2. Na przeczytanie książki i napisanie recenzji na blogu (bądź lubimy czytać) macie 14 dni.
W recenzji uwzględnijcie frazę Book Tour, wstawcie link do regulaminu akcji oraz umieśćcie zdjęcie z listą uczestników. 

3. Po przeczytaniu książki proszę o ponowny kontakt w celu otrzymania danych do kolejnej osoby.
4. Książkę wysyłamy listem poleconym, aby nie zginęła.
5. Po książce można pisać, zaznaczać ulubione fragmenty, rysować - róbcie, co chcecie, niech książka żyje.
6. Zapisy są otwarte dopóki książka jest u osób. Na koniec trafia do mnie jako pamiątka i powstanie wpis podsumowujący akcję. 

Miło będzie jak dorzucicie jakiś umilacz do czytania następnej osobie, ale nie jest to obowiązkowe. Miłego czytania. 

Zapraszam wszystkich chętnych.

21 komentarzy:

  1. Jako, że postanowiłam sobie w 2017 roku przeczytać coś Christie, zgłaszam się :)

    czytajacpomiedzywersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię książki tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczęłam przygodę z tą autorką, a ponoć jeszcze są osoby, które jej nie czytały to zorganizowałam zabawę :)

      Usuń
  3. Muszę zacząć czytać książki!:-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana po książkach nie wolno pisać ani rysować ;) chyba, ze ołówkiem ;)
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdę mówiąc nie czytałam żadnej książki Agaty Christie więc oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię książki o Agacie Christie, wiec kiedy tylko książka stała się lekturą miesiąca powróciłam do niej z ogromną przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie skończyłam czytać i powiem szczerze, że mocno zaskoczyła :) Nie spodziewałam się takiego zakończenia :)

      Usuń
  7. Świetna akcja :) Ja mam już swój przeczytany egzemplarz, ale życzę książce udanej podróży, a czytelnikom niezapomnianych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że książka czytelnikom się spodoba :)

      Usuń
  8. Bardzo chętnie dołączam,jeśli mogę :) www.filizankarelaksu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz. Czekam na wiadomość z adresem :)

      Usuń
  9. Z wielką przyjemnością się zgłaszam i już piszę na e-mail :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger