wtorek, 6 grudnia 2016

Blogowe mikołajki

Cześć Kochani :)
Postanowiłam się pobawić w blogowe mikołajki, które organizowała Terii. W parze byłam z Karoliną i miałyśmy sobie nawzajem przygotować paczki mikołajkowe. Minimalna kwota była ustalona na 50 zł, lecz my z Karoliną poszalałyśmy i ustaliłyśmy sobie, że zmieścimy się w 150 zł wraz z wysyłką. Chcę Wam pokazać, co znalazłam w swojej paczce. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam dalej :)


Jak widzicie dostałam tak cudnie zapakowaną paczkę z samego rana i nie mogłam się doczekać kiedy ją otworzę, ale wcześniej zrobiłam relację dla Was.



Pierwsze wrażenie super. Wspominałam Karolinie, że chcę maseczkę ze Skin79, więc widać ją niemalże od początku. Ale teraz zaprezentuję Wam całość.


Już Wam mówię, co tu za dobroci. Chciałam i mam osławiony tonik z Sylveco. Następnie kamuflaż z Catrice, który chciałam kupić, a nigdy się w końcu nie zdecydowałam.



Matowa pomadka z Golden Rose, której też nie miałam okazji poznać.
Jak zawsze krem pod oczy z Sylveco też za mną chodził, jednak zawsze omijałam. 
Całkowitą nowością i rzeczą, o której nie myślałam jest pianka myjąca z Holika Holika. 
Wspomniana maseczka ze Skin79.
Jak dla wielbicielki peelingów przystało dostałam jeszcze naturalny peeling solno-błotny z morza martwego, którego jeszcze nie poznałam. 
A na koniec gwiazda.




Paletka cieni z Make Up Revolution, która idealnie sprawdzi się do wykonywania codziennego makijażu. Wszystkie cienie są matowe i zakochałam się w niej od pierwszego zobaczenia.

Oprócz tego dostałam masę próbek i słodkości. Za wszystko serdecznie dziękuję Karolinie i jeszcze raz serdecznie zapraszam Was do niej na bloga. Jeśli będziecie śledzić dowiecie się, co ja sprezentowałam. A ja już z niecierpliwością idę testować te wspaniałości :)

Podoba Wam się moja paczka? A Was odwiedził już brodaty? 
Pa :)

32 komentarze:

  1. Makeup Revolution ma bardzo dobre cienie ;)I pomadka GR jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra paczka ! :D
    Ja wczoraj już dostałam prezencik od Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Mikołaj w tym roku był wyjątkowo bogaty, albo ja bardzo grzeczna :D

      Usuń
  3. Wow! Super paczuszka :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już sama się nie mogę doczekać jak wszystko wymacam :) Ale jak mam już coś otwarte to cierpliwie czekam :)

      Usuń
  4. Bardzo sympatyczna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przyznaję, że bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  5. Jasne że się podoba ;) U nas brodaty tylko synka odwiedza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w tym roku kilka razy przyszedł i aż w szoku jestem :)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się ta paczka :) Uważam, że Make Up Revolution robi świetne te paletki, super stosunek ceny do jakości i ilości cieni :)
    Nominowałam Cię do LBA, po szczegóły zapraszam na mój blog. Mam nadzieję, że weźmiesz udział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi na LBA już od wczoraj są na blogu :)

      Usuń
  7. Super paczka, sama bym była z takiej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super paczuszka :) ta paletka MUR jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na weekendzie się do niej dobiorę :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) idealne na makijaże dzienne, a i wieczorowego też da się coś stworzyć :)

      Usuń
  10. Kolory w paletce są wręcz stworzone dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paczka super :) przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka cieni ma śliczne kolorki. No i ogólnie paczka naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna paczka :) Paletka cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger