piątek, 18 listopada 2016

Zaczynam kurację z LashVolution

Cześć Kochani :)
W tym tygodniu odwiedził mnie kurier z paczką, w której znajdowała się odżywka do rzęs Lash Volution. Chciałabym Wam zatem powiedzieć dla kogo jest dedykowana, jakie efekty można osiągnąć oraz przede wszystkim czego ja oczekuję od tego specyfiku. Zapraszam dalej.



Dla kogo:
- dla wszystkich osób, które chcą mieć długie, gęste i mocne rzęsy
- idealny dla osób, których rzęsy zniszczone są częstym malowaniem i wiekiem


Co nam obiecuje producent:
- stymulacja i przyspieszenie wzrostu rzęs
- zwiększenie objętości i gęstości rzęs
- rzęsy staną się mocniejsze i bardziej lśniące

Badania wykazały, że serum LashVolution to zauważalnie:
87% dłuższe rzęsy
80% gęstsze rzęsy
wyraźnie bardziej podkręcone, ciemniejsze i w dużo lepszej kondycji! Pierwsze efekty widać już po 2 tygodniach stosowania. 



Dlaczego serum LashVolution jest takie skuteczne?:

,,Dzięki wykorzystaniu peptydów, jak również unikalnemu połączeniu substancji aktywnych
serum LashVolution bezpiecznie i skutecznie stymuluje wzrost rzęs. Obecna w recepturze niacyna oraz ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej, stosowane w preparatach przeciwko wypadaniu włosów, zapewniają długotrwałe efekty. Ekstrakt z rumianku działa regenerująco oraz bakteriostatycznie.
LashVolution został również wzbogacony o ekstrakt z zielonej herbaty, który będzie działał tonizująco
w miejscu nakładania serum.''




Stosowanie:
Używanie serum jest banalnie proste, gdyż wyposażone jest w specjalny pędzelek, którym nakładamy niewielką ilość odżywki bezpośrednio z pojemniczka na linię górnych rzęs. Cała aplikacja trwa niecałe 10 sekund! LashVolution zawsze nakładamy wieczorem, po demakijażu i tylko jeden raz dziennie.
Najlepsze wyniki daje codzienne nakładanie odżywki przez 8-12 tygodni.
Po tym czasie, aby utrzymać efekty, zaleca się aplikowanie produktu 2-3 razy w tygodniu.


Czego ja oczekuję?
Otóż moje rzęsy są proste i raczej rzadkie. Dodatkowo codziennie traktuję je tuszem do rzęs, zaś wieczorem zmywam. Chciałabym przede wszystkim je wzmocnić, zagęścić oraz wydłużyć. Marzą mi się podkręcone rzęsy nawet bez użycia tuszu. Chcę bez kompleksów wyjść z domu bez podkreślenia oczu kosmetykiem. A czy mi się to uda to podzielę się z Wami. Pierwszy wpis umieszczę po miesiącu stosowania i zobaczymy czy coś się zmieni. Tu jeszcze pokażę Wam na miarce moje obecne rzęsy.



Zacznę stosować dzisiaj i zobaczymy co uda mi się osiągnąć.

A Wam podobają się Wasze rzęsy czy chcielibyście wspomóc?
Co sądzicie o takich odżywkach?
Pa ;)

29 komentarzy:

  1. Miłego testowania 😊 czekam na efekty. Ja moje rzęsy po wytuszowaniu nawet lubię 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje nawet przy tuszu się podkręcać nie chcą dziady.

      Usuń
  2. Jestem ciekawa efektów, widziałam u innych dziewczyn że ona działa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też widziałam, że działa to ciekawa jestem jak będzie u mnie :)

      Usuń
  3. Miłego testowania i wytrwałości w regularności :) Jestem ciekawa Twoich efektów, ja używałam Long4Lashes z Rossmanna i byłam mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okaże się czy będę wytrwała, chociaż pracuje nad tym ostatnio właśnie poprzez systematyczne publikowanie na blogu :)

      Usuń
  4. Ja używam Vipera i Inveo i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja ;) Moje rzęsy teraz są moim zdaniem idealne ;) Takie serum to świetny wynalazek.

      Usuń
    2. Czytałam Wasze posty i właśnie też mnie korciło, aby wspomóc moje rzęsy :) To zaczęłam, a efektów jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  5. używałam tą odżywką i efekty były bardzo zaskakujące w pozytywnym znaczeniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na efekty ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam, że jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z niecierpliwością czekam na efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obyś była zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam ją od miesiąca, ale zapomniałam zrobić zdjęcia przed:) Zobaczymy, czy będziemy mieć wachlarze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zrobiłam, bo bardzo ciekawi mnie czy zadziała i jak bardzo :) Chciałabym mieć wachlarz, ale czy będzie mi to dane?

      Usuń
  11. Ja nie używam takich odżywek bo nie pamiętam o systematyczności. Dlatego stawiam na same tusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam zawsze pamiętam o wieczornej pielęgnacji kremem do twarzy, pod oczy itp, więc teraz tylko dorzuciłam jedną rzecz dodatkowo :)

      Usuń
  12. Muszę pomyśleć o takim produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mogę zdradzić sprawdza się super :)

      Usuń
  13. Cena porównywalna do Long4Lashes bez promocji. Nie znalazłam informacji czy te serum ma także w sobie lek na jaskrę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tego składnika, a jedynie jego pochodną :)

      Usuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger