środa, 16 listopada 2016

Yankee Candle - Salt Water Taffy - jak pachną słone żelki?

Cześć Kochani :)
Dzisiaj trochę później niż zawsze, ale przychodzę do Was z zapachową środą. Wzięłam do przeglądu małą świecę Yankee Candle o zapachu Salt Water Taffy.



Od producenta:
Wakacyjna tradycja... Wszystkie twoje ulubione smaki lata i odrobina kremowej wanilii w jednym. 



Jak widzicie zapach mam w małym słoiczku, więc nie jest on bardzo intensywny. Powiedziałabym nawet, że czuć go jedynie w otoczeniu świecy. Idealny byłby do małych pomieszczeń. Dodam jeszcze, że w większym rozmiarze mógłby mieć inną moc. Naklejka tym razem mnie nie urzekła, według mnie jest taka nijaka. Przejdźmy do zapachu, bo jak pachną słone żelki? Zamykając oczy wyobrażam sobie po prostu zapach żelek, które otoczone są w kwaśnym, białym proszku. Nie jednokrotnie zajadaliśmy się takimi smakołykami więc wiadomo o co chodzi. Po czasie, jak otoczka się rozpuści, wyczuwalny jest słodki aromat żelek. Czystej wanilii tutaj nie czuję, chociaż faktycznie jest to ciepły i częściowo słodki aromat. Mówiąc krótko polecam osobom, które są wielbicielami słodyczy w postaci żelek.

Jak sądzicie chcielibyście taką żelkową świecę?
Pa :)

17 komentarzy:

  1. Intrygujący zapach. Myślę, że mogłabym się zaprzyjaźnić z taką wersją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę mieć zapachów, które kojarzą mi się z jedzeniem bo wtedy jestem ciągle głodna :D ale uwielbiam owocowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, też to znam, ale niektóre zapachy jednak mnie kupują :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię te Twoje wpisy o świecach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lejesz miód na moje serce. Dla takich komentarzy warto pisać :)

      Usuń
  4. Oj taką świecę to bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam świece ale mi jest szkoda je palić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś specjalnie szkoda nie jest, bo mam ich dużo i po to żeby pachniały, a nie tylko stały :)

      Usuń
  6. A chciałabym ;) ja jeszcze w tym sezonie jesienno-ziomowym nie odpalałam żadnej świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dużo paliłam, w sumie to prawie codziennie coś palę :)

      Usuń
  7. O takim zapachu jeszcze nie słyszałam :D ale ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chyba wiesz jak pachną kwaśne żelki? ;)

      Usuń
  8. Interesujący zapach, jeszcze nie miałam świec YC :/

    OdpowiedzUsuń