środa, 9 listopada 2016

Yankee Candle - Red Apple Wreath poczujmy magię świąt

Hej Kochani :)
Zima i święta już coraz bliżej, więc dzisiaj chciałam Wam przedstawić idealny, według mnie zapach na Wigilię. Mowa tu o Red Apple Wreath od Yankee Candle. Zapraszam.


Od producenta:
Świeca z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: czerwone jabłka, orzechy, cynamon oraz syrop klonowy.



Zapach jest bardzo intensywny, owocowo przyprawowy. Idealnie wypełnia nawet duże pomieszczenia. Wyczuwalne są jabłka z cynamonem oraz delikatnie wybija się syrop klonowy. Zamykając oczy wyobrażam sobie wielki garnek gotowanych jabłek doprawiony dużą ilością cynamonu, a na koniec gotowe upieczone ciasto, jeszcze gorące i polane syropem klonowym. Istny raj zarówno smakowy jak i zapachowy. Wszystko idealnie się dopełnia, a zarazem można rozdzielić tą woń. Tak moim zdaniem pachną święta. Przyznam szczerze, że lubię już jesienią jak jest szaro palić ten zapach, a przy okazji kompletować prezenty dla moich najbliższych.
Myślę, że idealnym zapachem na święta byłaby też świeca o zapachu obieranych mandarynek, długo takiej szukałam, ale jeszcze nie znalazłam. Każdej, którą próbowałam coś brakowało lub wcale nie przypominało mi tego aromatu. A może Wy znacie jakąś święcę o tym zapachu i mi polecacie?

A według Was jak pachną Święta Bożego Narodzenia? Lubicie takie zapachy?
Pa :)

18 komentarzy:

  1. Oj z pewnością by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się wielka świeca świąteczna z YC, jak na razie wypalam to co mam, obecnie chyba jakiś zapach piżmowy ;) Ale zima i święta pachną jedynie pierniczkami babci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wypalam co mam i już nie pamiętam kiedy nowa świeca do mnie przychodziła :) A lubiłam to uczucie otwierania paczki i wąchania nowości :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Poleciłam Wam na święta, skoro reklamy świąteczne już się ukazują :)

      Usuń
  4. U mnie obecnie króluje aromat pomarańczy i cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mnie korci wanilia z pomarańczą, bo są takie świece w rossmannie :)

      Usuń
  5. Dzisiaj wybieram sir specjalnie po woski na drugi koniec miasta i chyba go wezmę, skoro tak pachnie świętami:) U mnie już renifery stoją, nie mogę się doczekać świat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już powoli pojawią się dekoracje świąteczne oraz mandarynki ;)

      Usuń
  6. Ojej, uwielbiam takie świąteczne zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukałam takiego zapachu - mam nadzieję ,że znajdę wosk bo świeca raczej nie na moje kieszonkowe, haha :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ponieważ powinien się spodobać :)

      Usuń
  8. Na święta chętnie się w niego zaopatrzę :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że przypadłaby mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń