piątek, 11 listopada 2016

Recenzja: Woda różana Equivalenza

Witajcie Kochani :)
Pisałam Wam w nowościach października (klik), że w ramach aktywności na portalu Trusted Cosmetics otrzymałam wodę różaną firmy Equivalezna. Jest to bułgarska woda różana, o której chcę Wam dzisiaj opowiedzieć więcej. Zapraszam.


Wodę różaną dostajemy w plastikowym opakowaniu z zamknięciem disc top. Moim zdaniem nie jest ono wygodne, ponieważ już podczas przesyłki woda się rozlała. Dlatego wiadomo, że kosmetyk ten nie nadaje się w podróż, co jest minusem. Na wacik dozuje się dobrze i co najważniejsze nic się nie zacina. Kosmetyk używam, jako tonik i dobrze sobie radzi. Twarz jest wyraźnie oczyszczona i ukojona, a zarazem przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Wydajność jest taka jak w większości toników, czyli starczy na około miesiąc regularnego używania. Muszę przyznać, że zapach mnie zaskoczył, ponieważ spodziewałam się czystego aromatu róży, a otrzymałam różę z domieszką dużej ilości słodkich nut. Czuję jak by mi ktoś tę różę posłodził kilkoma czubatymi łyżkami cukru, co niestety mi się nie podoba.



Skład nie jest długi przez co mam wrażenie, że jest dobry. Jednak nie znam się jeszcze na tym za dobrze, dlatego wstawiam zdjęcie i oceńcie sami.


Sam produkt sprawdza się dobrze, jednak zapach mi nie odpowiada. Dziękuję za możliwość przetestowania.

Zalety:
- dobre oczyszczenie
- idealne tonizowanie
- krótki skład

Wady:
- brak możliwości wzięcia w podróż, przez sposób zamknięcia
- zapach

A Wy co sądzicie o wodzie różanej? Lubicie używać?
Pa :)

16 komentarzy:

  1. Nie stosowałam.. nawet o niej nie słyszałam, ale... nie jestem do końca przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi skład i działanie się podoba, ale zapach nie zachęca.

      Usuń
  2. lubię wodę różaną, ale te marki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To moja druga taka woda i ta jest zdecydowanie lepsza :)

      Usuń
  4. Z tej firmy u mnie olejek suchy do ciała o pięknym zapachu, wodę różaną chętnie też bym przygarnęła ;) Bo u mnie takie produkty schodzą litrami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie toniki i micele też bardzo szybko schodzą, normalnie jak bym je piła :D

      Usuń
  5. Miałam wodę różaną ale innej firmy i była świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta też mi się sprawdziła, jednak dla mnie zapach ważny jest :)

      Usuń
  6. Miałam wodę różaną innej firmy i obawiałam się zapachu, ale na szczęście był znośny. Działanie oceniam bardzo pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj z zapachem gorzej, ale działanie świetne :)

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnej wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo działanie super. Koi, oczyszcza, tonizuje :)

      Usuń
  8. Niestety nie dla mnie.. zapach róży w kosmetykach od dłuższego czasu bardzo mnie drażni

    OdpowiedzUsuń