piątek, 4 listopada 2016

Nowości października

Cześć Kochani :)
Mamy już listopad, więc warto się przyjrzeć i podsumować co wpadło w moje łapki w październiku. Na wstępnie odeślę Was do wpisu "Co kupiłam na promocji w Rossmanie", ponieważ tych kosmetyków nie będę powielać. Zapraszam :)


Jak widać skusiłam się na kolejne dwa płyny do kąpieli z Avonu. Wybrałam jeżynę w czekoladzie, która bardzo mi się podoba oraz wanilię. W poniedziałek w denku będziecie mieli okazję zobaczyć, ile płynu do kąpieli idzie u mnie w domu w ciągu przeciętnego miesiąca, stąd też ten zakup.


Typową fanaberią był zakup malinowego balsamu do ciała z Isany. W zapasach mam kilka sztuk balsamów czy maseł, jednak wzięłam tego cudaka z dwóch powodów. Po pierwsze spodobał mi się zapach, a po drugie podoba mi się to, że ma pompkę. I już sobie nawet wymyśliłam, że jak go zużyję to będę przelewać do tego opakowania balsamy z Avonu, ponieważ dzięki pompce łatwiej mi aplikować. Chociaż przyznać się jeszcze muszę, że ostatnio gdzieś mi zanikł nawyk regularnego, codziennego balsamowania ciała, ale muszę znów do tego wrócić.


Jak już byłam w Rossmannie to w moje łapki wpadł zabieg do dłoni składający się z peelingu i maski do rąk. Kupiłam z myślą zrobienia sobie domowego spa.


Za wrześniową aktywność na portalu Trusted Cosmetics otrzymałam wodę różaną firmy Equivalenza. Używam jej obecnie jako toniku i muszę przyznać, że dobrze sobie radzi. Na pewno napiszę o niej więcej innym razem.


Od znajomej do testów dostałam krem do rąk Tabaiba Aloe. Powiem, że ładnie pachnie, dobrze nawilża i co dla mnie najważniejsze nie pozostawia tłustej warstwy.

To już wszystko i sama jestem w szoku, że jest tego tak mało. Zdecydowanie październik mogę zaliczyć jako miesiąc denkowania a nie kupowania, co bardzo mnie cieszy. Na denko zapraszam w poniedziałek.

A jak u Was więcej kupiłyście czy zużyłyście? Znacie któryś z tych produktów?
Pa ;)

22 komentarze:

  1. Akurat z twoich produktów nie miałam nic :) w tym miejscu będę starała się nie kupować kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się postaram, ale czy to wyjdzie to się okaże :)

      Usuń
  2. Znam ten ostatni kremik do rąk. U mnie trochę zużytych i trochę kupionych, ale tych drugich więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten malinowy balsam z Isany :-) super zapach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Woda różana, bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ma trochę przesłodzony zapach, co delikatnie mi przeszkadza :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki Isany :) Są wydajne i mają piękny zapach.
    Pozostałych nowości nie znam. Aktualnie szukam dobrego kremu do cery suchej. Najlepiej nie podrażniającego ;) Możesz coś polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym polecała kremy z Lirene do cery suchej, ponieważ sama używam do cery naczyniowej i są dobre, pomimo nie wygórowanej ceny.

      Usuń
  6. Płyny do kąpieli z Avonu mają urocze opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te płyny do kąpieli z Avonu fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się że krem zdał egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się cieszyła jak bym jeszcze regularnie stosować zaczęła :)

      Usuń
  9. Z twoich nowości znam tylko krem do rąk. Ostatnio nic nie kupuje, a i tak kosmetyków przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się nie kupować, ale różnie to wychodzi :)

      Usuń