sobota, 26 listopada 2016

Książkowa Sobota "Dziesiąte podejście"

Cześć Kochani ;)
Dzisiaj sobota, więc przychodzę z wpisem książkowym. Będzie inaczej, ponieważ chcę Wam opisać pozycje, którą czytałam długo, żeby nie powiedzieć bardzo długo. Chciałam przekonać się do gatunku fantasy, a czy mi się udało, zapraszam dalej.


Przyznam szczerze, że lubię wracać do takich starszych książek, czytanych niegdyś przez innych. Mają one dusze i można by powiedzieć, że cały czas żyją. Wyżej widoczna pozycja jest już poniszczona, ale dało się czytać. Zacznę od tego, że niestety, ale dla moich oczu miała niewygodną czcionkę, ponieważ była mała. Pomimo tego nie poddawałam się. Ma 295 stron.
Co do samej treści to początkowo mnie ona nie powalała. Powiem nawet, że nie chciało mi się czytać i niejednokrotnie wolałam oglądać serial niż czytać książkę, co rzadko mi się zdarza. Jednak po przeczytaniu całości można wyciągnąć wnioski. "Dziesiąte podejście" jest to zbiór opowiadań. Każde z nich dotyczy człowieka w otoczce świata fantasy, wielokrotnie jest to kosmos lub inne wymyślone planety. Autor porusza kwestię problemów ludzkich. Przeczytamy na przykład o konieczności wyborów człowieka, przeszłości państw, ukochaniu wolności, dla której jest się w stanie umrzeć. Z czasem książka mnie wciągnęła i czytałam z ciekawością.
Nie mogę powiedzieć jednoznacznie, że przekonałam się do gatunku. Jednakże nie skreślam go i możliwe, że sięgnę po coś innego jeszcze. Najbardziej jakoś irytuje mnie "ten wymyślony" świat, lecz z czasem można do tego przywyknąć. 
Polecam Wam tą lekturę, jeśli lubicie elementy fantastyczne. Dzisiaj krótko, ponieważ nie chcę Wam opisywać całej treści. Jeśli jesteście ciekawi to sięgniecie po publikację. 

Spodobałaby się Wam ta pozycja?
Pa ;)

8 komentarzy:

  1. Raczej nie dla mnie, nie do końca mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama ciężką miałam z nią przeprawę :)

      Usuń
  2. Nie znam tej pozycji, ale myślę, że spodobałaby mi się :) Życiowe treßci otoczone fantastyką, brzmi intrygująco, szczególnie, że kiedyś czytałam sporo pozycji tego typu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger