poniedziałek, 28 listopada 2016

Baton Warszawski - czy przekonałam się do zdrowszych słodkości?

Hej Kochani :)
Dzisiaj chciałam do Was przyjść z opisem moich wrażeń po spróbowaniu trzech wariantów smakowych batona warszawskiego. Jak już wiecie lub nie, jestem wielbicielem słodkości niemalże w każdej postaci. Jednak po te zdrowsze sięgam rzadko, ponieważ są droższe i według mnie gorzej smakują. Zatem czy smakuje mi baton warszawski? Zapraszam dalej.



Jak już wspomniałam próbowałam trzy warianty smakowe: czarna porzeczka i kokos, figa i goji z miodem gryczanym oraz truskawka i wanilia.



Wersja czarna porzeczka i kokos najbardziej mi posmakowała. Zdecydowanie wyczuwałam wiórki kokosowe. Trzeba powiedzieć, że produkty te nie zawierają glutenu i są ekologiczne, przez co ich data ważności wynosi jedynie 45 dni od daty produkcji. 


Truskawka i wanilia też bardzo mi smakowała, ponieważ wyczuwałam tutaj zdecydowanie truskawkę. Taką, jakby suszoną i idealnie odwzorowaną 


Niestety, ale figa mnie nie zachwyciła swoim smakiem. Najbardziej wyczuwałam w niej sezam i jakiś mączno-słodki smak. Na pewno nie powrócę więcej.

Podsumowując jest to dobra alternatywa dla słodkich, czekoladowych batoników. Zawiera tyle samo cukru, co jabłko przez co dodaje nam energii. Czekoladoholik nigdy się nie zachwyci, ale jest na prawdę dobrze. Z chęcią powrócę jeszcze kiedyś do wersji truskawkowej oraz może do czarnej porzeczki i kokosa. Po spożyciu takiej przekąski jesteśmy syci i nie chce nam się za chwilę jeść, jak to bywa po zwykłych słodyczach. Cena jednego batona to około 5,84 zł, a dokładniej można je kupić w paczce na cały tydzień za 35 zł - tutaj. Jest jeszcze wersja ziarno kakaowca i pomarańcza, którą mam ochotę spróbować. 

A Wy jak sądzicie smakowały by Wam takie przekąski?
Pa :)

20 komentarzy:

  1. Czarna porzeczka z kokosem tworzy bardzo ciekawe połączenie - chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie słodkie, ale zdrowe przekąski, które zastępuję zwykłe ''czekoladowe'' batoniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy ich nie jadłam jedynie coś podobnego (jakieś inne firmy) i nawet je lubię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet są dobre, jadłam już gorsze kiedyś :)

      Usuń
  4. Wariant ziarno kakaowca i pomarańcza mógłby mi posmakować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zdrowe słodkości. Chętnie wypróbowałabym wersję z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie jadłam tych batonów, chociaż bez czekolady nie potrafiłabym zaspokoić słodyczowych zachcianek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za takimi smakołykami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbuje się przekonać, ale nadal zwycięża czekolada :)

      Usuń
  8. Szczerze to nie przepadam za zdrowymi przekąskami.

    OdpowiedzUsuń