środa, 19 października 2016

Yankee Candle - Whiskers On Kittens - jak to może pachnieć?

Cześć Kochani :)
Dzisiaj postanowiłam opisać zapach z Yankee Candle, który niestety jest niedostępny w Polsce. Można go uznać za niejaką perełkę wśród mojej kolekcji. Przyznając szczerze, kupiłam ten zapach bez czytania opinii, ze względu na naklejkę. Jestem fanką kotów, więc nie mogłam się powstrzymać. Czy żałuję? Przekonacie się dalej.


Z internetu wyczytać można, że jest to:
Słodki zapach z nutką sandałowca, wanilii i piżma.



Jak już wspomniałam uważam, że naklejka jest urocza. Zapach należy do kategorii świeżej i muszę przyznać, że jest bardzo delikatny. Ciężko opisać ten aromat słowami. Wyczuwalne są tutaj subtelne perfumy, z domieszką słodkiej wanilii. Myślę jednak, iż nie jest to zapach dla każdego, ponieważ zdecydowanie czuć tutaj i nutę sandałowca jak i piżma. Najprościej mówiąc, nie wiem skąd się to wzięło, ale po pierwszym paleniu od razu skojarzyłam ten aromat z granatowym kremem Nivea. Do tej pory tak właśnie go utożsamiam. Jest to zapach raczej z tych otulających, wypełni nam pomieszczenie, ale nie będzie nachalny. Dodatkowo ma piękny, fioletowy kolor wosku. Oszczędzam go jak mogę, jednak bardzo lubię.

A Wam podoba się ta naklejka? Jak myślicie, czy aromat by Wam przypadł do gustu?
Pa :)

13 komentarzy:

  1. Myślę, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na prawdę ładny, chociaż średnio lubię aromat kosmetyków Nivea :)

      Usuń
  2. Zapach piżma i sandałowca tak ale jeżeli zapach wanilii jest wyczuwalny to nie.
    Hmm...no i skojarzenia z kremem Nivea (nie przepadam za tym zapachem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam, a jednak ta świeca mi się podoba :)

      Usuń
  3. Hello ! This is not spam! But just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba kiedyś był dostępny w Polsce ten zapach, a przynajmniej samplery - bo dostałam taki. :-) Też mi się kojarzył z zapachem kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chyba był, teraz nawet w USA jest wycofany :(

      Usuń
  5. Kurde chciałabym go powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak na żywo pachnie :) ja jedynie testowałam wosk ale miałam dopiero jeden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, żebyś nie przepadła w nałogu świecomaniactwa :) Zapach jest na prawdę ładny :)

      Usuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger