środa, 5 października 2016

Yankee Candle Black Plum Blossom - jak pachnie kwiat śliwki?

Witajcie Kochani :)
Mamy środę, rok akademicki się już zaczął, ale to nie oznacza, że zapomniałam o Was. Dlatego też, jak zawsze, zapraszam Was na pachnący post, a na celownik wzięłam Yankee Candle Black Plum Blossom. Zapraszam dalej.


Od producenta:Świeca z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: kwiat czarnej śliwki, wanilia.



Moja opinia:
Jest to również jeden z moich ulubionych zapachów. Co ja tutaj czuję? Otóż kwiaty, jakbym chodziła wiosną po kwitnącym sadzie i wąchała każdy pączek z osobna. Dokładnie są to słodkie akordy śliwki z wanilią. Lecz nie jest ona mdła, a pięknie otulająca. Dodatkowo mam wrażenie, że w nutach kryje się też śliwka w formie owocu, taka dojrzała i soczysta. Lubię palić tą świeczkę szczególnie jesienią oraz wiosną. W obecnej porze przypomina mi czas, jak wszystko budziło się do życia, a zarazem wypełnia pomieszczenie ciepłem i słodyczą. Wiosną podwaja aromat, który rozpościera się na łąkach czy w sadach. Aromat ten należy do grupy średnio intensywnych zapachów, ale spokojnie wypełni nam duży pokój. Polecam osobom, które lubią zapach słodki kwiatowo-owocowy.



A Wam przypadł by do gustu taki zapach? Lubicie śliwki?
Pa :)

14 komentarzy:

  1. Mi by się nie spodobał, nie lubię śliwek ;) Ale inne zapachy owszem ; )
    Zapraszam do siebie :http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo każdy ma inny gust zapachowy czy smakowy. Wpadnę w wolnej chwili :)

      Usuń
  2. Mmm kolejny zapach, który przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię śliwki ,chociaż nie wiem czy świeca o tym zapachu by mnie przekonała.
    Mogłabyś kliknąć w reklamy na moim blogu- będę Ci bardzo wdzięczna :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdę w wolnej chwili, warto spróbować choćby w wosku :)

      Usuń
  5. Śliwki uwielbiam, jestem bardzo ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń