środa, 26 października 2016

Village Candle - Vanilla Caramel Swirl, czyli słodko dziś będzie

Hej Kochani :)
Mamy środę, więc i opis zapachu. Chciałam dzisiaj powiedzieć o pięknym słodziaku z firmy Village Candle. Mowa o Vanilla Caramel Swirl, ja mam jeszcze wersję ze starą naklejką. Zapraszam :)





Od producenta:
Karmel i wanilia.
Dobre wspomnienia są wywoływane przez zapach madagaskarskiej wanilii. Nasze połączenie tego podstawowego składnika creme brule jest starannie zmieszany z ciepłym, pysznym karmelem, tworząc słodką i przyjemną ucztę dla zmysłów. Zapach idealny, gdy potrzebny jest słodki odpust.


Moja opinia:

Świece Village Candle o tyle różnią się od Yankee Candle, że posiadają dwa knoty. Wosk lepiej się rozpuszcza, jednak płomyki są bardzo nikłe. Nie przeszkadza to w zapachu, ponieważ roznosi się po całym pomieszczeniu. Zapach jest słodki i idealny na chłodne dni. Zamykając oczy wyobrażam sobie w garnku rozpuszczony, ciągnący się karmel. Delikatnie dołącza się z czasem nuta wanilii jeszcze bardziej ocieplając aromat. Zdecydowanie wypełni wonią duże pomieszczenie. Zawsze podczas palenia tej świecy mam ochotę na słodycze. Polecam osobom lubiącym łakocie.


Lubicie takie słodkie aromaty? Znacie firmę Village Candle?
Pa :)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Również lubię bardzo zarówno zapach jak i smak :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja nie zawsze, ale czasem fajnie tak słodko umilić czas :)

      Usuń
  3. Wgl nie kojarzę zapachów z tej firmy :) ale musi pachnieć bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie przepięknie, a firma ma sporo zapachów :)

      Usuń
  4. Boję się tej wanilii ale karmel biorę cały - jestem ciekawa tego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń