piątek, 14 października 2016

Podsumowanie akcji Wielka Wymiana Książkowa - Przeczytaj i Podaj Dalej

Hej Wam :)
Jak wiecie brałam udział w akcji Wielka Wymiana Książkowa - Przeczytaj i Podaj Dalej Edycja II i dzisiaj chciałabym ją podsumować. Dziękuję z tego miejsca serdecznie organizatorkom Madzi  oraz Dagmarze, które bardzo dobrze to rozplanowały i wszystko przebiegło bez żadnych problemów.
Osobiście, jak widzieliście w poście, wystawiłam 12 książek do wymiany. Udało mi się zamienić 7 z nich, a w zamian otrzymałam 18 pozycji.



Książki jakie zdobyłam:
1. Margit Sandemo "Gdzie jest Turbinella?"
2. Margit Sandemo "Dziewica z lasu mgieł"
3. Margit Sandemo "Zły sen"
4. Margit Sandemo "Las ma wielkie oczy"
5. Margit Sandemo "Przybysz z dalekich stron"
6. Margit Sandemo "Ocalenie"
7. Margit Sandemo "Ostatnia podróż"
8. Margit Sandemo "Annabella"
9. Margit Sandemo "W śnieżnej pułapce"
10. Margit Sandemo "Ucieczka"
11. Margit Sandemo "A gwiazdy od wieków nucą tę pieśń..."
12. Margit Sandemo "Nierozwikłana zagadka"
13. Margit Sandemo "W mroku nocy"
14. Margit Sandemo "Wymarzony przyjaciel"
15. Natalia Socha, Magdalena Witkiewicz "Awaria małżeńska" (książka z ChciejListy)
16. Santa Montefiore "Spotkajmy się pod drzewem Ombu" (książka z ChciejListy)
17. Katarzyna Michalak "Sklepik z niespodzianką"
18. Małgorzata Kalicińska "Dom nad rozlewiskiem"






Przejrzałam wiele ciekawych blogów w poszukiwaniu interesujących mnie pozycji, jednak ostatecznej transakcji dokonałam z:
- Marzeną z bloga Matka Puchatka (to od niej mam tak dużo pozycji z sagi Opowieści Margit Sandemo, Dziękuję dodatkowo za zakładki)
- Agnieszką z bloga Aga to czyta (u mojej imienniczki upolowałam "Awarię małżeńską" i dziękuję za miłe słowa)
- Małgorzatą z bloga Books My Love (dziękuję za książkę z mojej ChciejListy, czyli "Spotkajmy się pod drzewem Ombu")
- Katarzyną z bloga Yellow Pear (dziękuję za poszerzenie moich czytelniczych horyzontów, poprzez pozycję której kompletnie nie znam, czyli "Sklepik z niespodzianką")
- Anną z bloga Nie Idealna Anna (skusiłam się na kolejną obyczajówkę, czyli "Dom nad rozlewiskiem").

Dziękuję jeszcze raz wszystkim wymienionym osobom, za szybki, miły, bezproblemowy kontakt, a także błyskawicznie zorganizowaną przesyłkę. Zdobyłam wiele nowych pozycji, więc zimne jesienne czy zimowe wieczory mi nie straszne. Mam nadzieję, że za jakiś czas będzie kolejna taka akcja, ponieważ nie tylko promuje czytelnictwo, ale także możemy poznać inne blogi i dać drugie życie naszym książkom.

Czytaliście może coś z książek, które upolowałam? A może od siebie polecacie mi przeczytać jakąś pozycję?
Pa :)

15 komentarzy:

  1. Spora kolekcja ;) Fajna akcja. Katarzyny Michalak mam dwie książki i podobały mi się, chętnie bym przygarnęła Sklepik z niespodzianką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie jest w kolejce do czytania :) I jak widać uzbierało się trochę tych książek :)

      Usuń
  2. Cieszę się bardzo, że ta edycja się udała, a uczestnicy są zadowoleni!! Ładną kolekcję uzbierałaś!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już w tyle głowy myślę, co mogłabym dać w kolejnej edycji :)

      Usuń
  3. U mnie wkrótce też pojawi się podsumowanie, ale dziękuję Ci już teraz :) Życzę zaczytanej jesieni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest zaczytana, że brak czasu na odwiedzanie innych blogów :)

      Usuń
  4. No to niezłego deala zrobiłaś :)Super! Cieszę się niezmiernie, że jesteś zadowolona :) czytaj, czytaj - wiosną wracamy do tematu :) Ciepło pozdrawiam!

    A posta wklejaj na wydarzenie ! Koniecznie!
    Dziękuję
    ps. też u Kasi upolowała Michalak, której nie znam, a o której słyszałam wspaniałe opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zadowolona i już odkładam książki na kolejną wymianę :)

      Usuń
  5. ile cudownych książek do przeczytania :D miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będę na pewno sporo czytać teraz :)

      Usuń
  6. Fajna akcja :) Ja niestety za wiele czasu na książki to nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się chociaż pół godziny dziennie znaleźć :)

      Usuń
  7. Ile Ci zajmie przeczytanie wszystkich książek? Ja mam na razie 6 książek w kolejce i to plan na 30 dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, ciężkie pytanie, bo jak podliczyłam ostatnio to mam 31 książek do przeczytania w wersji papierowej :) Jeszcze po drodze wskakują mi Book Tour'y i sporo czytam też z laptopa :)

      Usuń