poniedziałek, 17 października 2016

Co kupiłam na promocji w Rossmannie? + niespodzianka

Witajcie Kochani :)
Dzisiaj będzie kosmetycznie. Jak pewnie wiecie w ostatnim czasie była słynna promocja -49% w Rossmannie. Dlatego chciałabym pokazać co sama zakupiłam. Jeśli jesteście ciekawi czy zachowałam umiar czy też uległam mojemu zakupoholizmowi zapraszam dalej.

                                                                     źródło zdjęcia

W pierwszym tygodniu promocji mogliśmy taniej kupić lakiery do paznokci i produkty do ust. Ja skusiłam się na:


Dwa opakowania płatków kosmetycznych z Isany, ponieważ były na promocji.
Bazę peel off pod lakier do paznokci, o której wspominałam w ulubieńcach.
Koloryzującą odżywkę do paznokci w kolorze Nude z firmy Eveline.
Za całe zakupy zapłaciłam około 11 zł.

W drugim tygodniu nadszedł czas na produkty do oczu, czyli wszelkiego rodzaju tusze, kredki, eyelinery, cienie, czy kosmetyki do stylizacji brwi. Moje zakupy przedstawiają się następująco:


Maybelline Eyeliner Master Precise Curve, który polecała Gabi na portalu Trusted Cosmetics. Jego cena po promocji była w granicach 15-16 zł.
Isana Suchy szampon do włosów brązowych. On także był w promocji i zapłaciłam za niego 6,99 zł. Lubię tą zieloną wersję, ale na moich dość ciemnych włosach często zostają białe ślady, więc jestem ciekawa jak sprawdzi się ten egzemplarz.

W ostatnim tygodniu nadszedł czas na wszelkie kosmetyki do twarzy, czyli podkłady, pudry, bronzery, róże, rozświetlacze. Z półki zgarnęłam:


Dwa podkłady Rimmel Stay Matte w odcieniu 100 Ivory. Po promocji wyszło za nie 13,26 zł za sztukę. Miałam próbkę tego podkładu i bardzo mi się spodobał ze względu na efekt zmatowionej twarzy jaki nam zapewnia.
Color Shampoo w odcieniu 113, czyli czarny z firmy Palette. Od dłuższego czasu znudził mi się mój naturalny kolor więc eksperymentuje jak będzie mi w czerni. Szampon na promocji kosztował około 6-7 zł.

Jestem z siebie zadowolona, że udało mi się utrzymać minimalizm. W planach miałam kupić jeszcze korektor pod oczy, ale nie znalazłam idealnego dla mnie.

Od wczoraj jest Was tutaj 50 osób za co serdecznie dziękuję i jest mi bardzo miło. Nie spodziewałam się, że tak dużo osób będzie chciało czytać to co sobie piszę. Jesteście Kochani. Dlatego też postanowiłam wśród Was, czyli moich czytelników zrobić losowanie i wysłać tej osobie paczkę niespodziankę. Od początku istnienia bloga wpisuje sobie do zeszytu w jakiej kolejności mnie obserwujecie, więc stąd właśnie wzięły się numerki. Przejdźmy do tego kto zdobędzie nagrodę.


A osoba z numerkiem 11 to Sylwia testuje i radzi. Gratuluję Ci Kochana i proszę o wiadomość na fb lub na mejla: 12agnieszka22@wp.pl
Myślę, że co jakiś czas będę robić wśród Was takie losowanie, aby nagradzać swoich czytelników.

A Wy co kupiliście na promocji w Rossmannie? Co myślicie o takiej formie nagrody dla czytelników?
Pa :)

17 komentarzy:

  1. Nic nie kupiłam i się ciesze :) Gratulacje dla Sylwii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niespodziankę zrobiłaś:) dziękuję, później napiszę.
    A co do zakupów nic nie kupiłam w Rossmannie. Byłam dziś, chciałam kupić rozświetlacz ale nie było:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat śmiać mi się Kochana chciało, bo u Ciebie wspominałam o niespodziance, a tu losuję i proszę jesteś Ty :) Gratuluje serdecznie :)

      Usuń
    2. To chyba jakieś przeznaczenie :) jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń
  3. ja nic nie kupiłam na promocji, na razie wykańczam to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to u mnie to dopiero minimalizm bo tylko 2 kredki do ust ;) Niestety nie było mnie w trakcie trwania promocji na podkłady :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie kupiłam również za wiele,brak funduszy ostatnio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten problem, mnie też mocno ograniczały, ale dobrze mi to wyszło, bo przynajmniej nie wyszłam z siatką zakupów :)

      Usuń
  6. Mnie ta akcja promocyjna zupełnie nie ruszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaszalałam. Zrobię niedługo podsumowanie 2 i 3 części. Paragony przed mężem pochowane ;)
    A czy ta odzywka koloryzująca z Eveline zawiera także znienawidzony przeze mnie formaldehyd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tu nie ma tego składnika z czego się bardzo cieszę :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Też mi bardzo spasował i nawet jak się spieszę to nie zawsze go przypudruje, a i tak się ładnie trzyma :)

      Usuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger