środa, 21 września 2016

Yankee Candle White Chocolate Bunnies - jak to pachnie?

Witajcie Kochani :)
Jako, że mamy dzisiaj środę to czas na zapachowy wpis. Na celownik wzięłam tzw. "białe króliczki", czyli zapach White Chocolate Bunnies. Jak to pachnie? Jeśli jesteście ciekawi zapraszam dalej.


Od producenta:
Limitowana Wielkanocna edycja dużego słoja Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: biała czekolada, nuta wanilii.



Moja opinia:
Zapach świecy należy zdecydowanie do słodkich, które idealnie sprawdzają się w zimne wieczory. Wiem, że każdy różnie wyczuwa aromaty i dla jednego będzie piękny, a dla innego mdły czy za mocny. Dlatego opiszę Wam moją opinię. Wyczuwam tutaj zdecydowanie woń białej czekolady, takiej prosto otwartej z opakowania. Następnie wybija się słodka wanilia. Przyznam szczerze, że ja jestem w stanie wytrwać przy tej świecy maksymalnie 3 godziny. Pomimo, że bardzo lubię mocne świece, ta przebija wszelkie granice. Po wyżej wspomnianym czasie zaczyna się u mnie ból głowy i aromat z takiego, który mi się podoba przechodzi w mdły oraz nie do wytrzymania. Spokojnie wypełni nam nawet duże pomieszczenia. Jak bym miała opisać ten zapach zamykając oczy brzmiało by to tak: wyobrażam sobie rozpuszczoną, lejącą białą czekoladę, zaś ja nachylam się nad naczyniem, w którym ona jest. Polecam szczególnie osobom, które lubią białą czekoladę i słodkie zapachy. Jak już wspomniałam mi najlepiej jest ją palić w zimne, długie, zimowe wieczory, gdzie biorę książkę w rękę, a świeca ogrzewa i otula przyjemnym aromatem pomieszczenie. Czuję się, wtedy lepiej, mimo, że zimy nie lubię. Dodatkowo wielkim plusem jest to, że nie muszę jeść czekolady, a i tak ją czuję. Moja sylwetka się bardzo z tego cieszy ;)

A Wam spodobał by się taki słodki zapach?
Pa :)

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja miałam mieszane uczucia, a jednak się udało :)

      Usuń
  2. Skoro wanilia jest wyczuwalna to zapach nie spodobałby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bałam, ale na szczęście udało się, że mi się podoba :)

      Usuń
  3. Lubię takie zapachy, na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bałam, bo nie lubię za bardzo słodkich :)

      Usuń
  4. Lubię słodkawe zapachy więc myślę że bym się z nim polubiła ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam gdzieś upolować, chociaż jest ten minus, że nie wosków z tego zapachu :)

      Usuń
  5. Białej czekolady nie lubię, ale króliczki/zajączki przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były jeszcze zapachy z ciemną czekoladą i zwykły ciasteczkowy :)

      Usuń
  6. zapach raczej nie przypadłby mi do gustu, ale kto wie.. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak początkowo myślałam, bo ja fanka owoców :)

      Usuń
  7. Oj kusisz tym zapachem :) uwielbiam woski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te limitowanki wielkanocne nie są dostępne w formie wosku :)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie zapachy.Dodałam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również już od jakiegoś czasu Cię obserwuję :)

      Usuń
  9. Myślę, że spodobałby mi się ten zapach :) Takie słodkie pachnidełka lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz słodkie to na pewno by Ci się spodobał :)

      Usuń
  10. Szata graficzna jest urocza, ale boję się, że zapach byłby dla mnie zbyt mdlący.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zgadzam się, że szata jest piękna :)

      Usuń