piątek, 2 września 2016

Yankee Candle Red Raspberry - słodka malinka?

Cześć Kochani :)
Jako, że w tym tygodniu nie było jeszcze wpisu zapachowego, zapraszam Was na opis świecy Yankee Candle - Red Raspberry.


Od producenta:
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: dojrzałe maliny.



Zatem czas na moją opinię. Jest to zapach specyficzny, który albo się kocha albo nienawidzi. Czuć tu zapach maliny, ale takiej mocno słodkiej. Określiłabym, że jest to jakby mus malinowy. Aromat jest mocny i szybko rozprzestrzenia się po pomieszczeniu. Mówiąc szczerze jest to świeca, którą najlepiej palić krótko, gdyż osiągniemy wtedy ładny, intensywny zapach, ale nie będzie on mdły. Zdecydowanie polecam osobom lubiącym nuty owocowe i słodkie. Niestety, ale nie jest to zapach pola malin, który można by oczekiwać po nazwie. Podsumowując słodki killer, jakich mało.
A Wy lubicie takie słodkie ulepki?
Pa :)

PS.
Na Fanpage trwa wyprzedaż - klik.

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na prawdę jest słodki, ale mi się podoba :)

      Usuń
    2. ja nie lubię zbyt słodkich :P

      Usuń
  2. Myślę, że zapach mógłby przypasc mi do gustu. Jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) był to zapach limitowany na walentynki, ale z tego co widzę nadal jest dostępny w sklepach internetowych :)

      Usuń
  3. Mam ten zapach w formie małej świecy i wosku. Według mnie nie jest to zapach prawdziwych malin, jest w nim coś specyficznego, ale nie odrzucającego. To moja opinia po paleniu świecy, wosku jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam, bardziej taki mus malinowy :)

      Usuń
  4. Jak bardzo słodki to nie dla mnie. Acz maliny kocham :)
    Blog dodany do obserwowanych :) Dziękuję za wizytę i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chętnie bym go powąchała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba byłby dla mnie za słodki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wielu osobom mógłby się nie spodobać.

      Usuń