poniedziałek, 19 września 2016

Podsumowanie wyzwania "Opróżniamy nasze kosmetyczki"

Cześć Kochani :)
Jak ten czas szybko leci, dzisiaj mamy już 12 września i czas na podsumowanie akcji, w której brałam udział. Mowa tutaj oczywiście o wyzwaniu "Opróżniamy nasze kosmetyczki" organizowanym przez Trusted Cosmetics. Trwało ono przez 6 tygodni i jego zadaniem było poznać polecane przez nas kosmetyki. Przypomnijmy sobie jeszcze raz.





Jako pierwsze zadanie było opróżnienie kosmetyczek, mój post macie tutaj. A w komentarzach pod postem na Trusted znajdziecie kosmetyczki innych blogerek - klik.


Kosmetyki do pielęgnacji twarzy i myślę, że ta kategoria się u mnie zmienia, a wpis znajdziecie tutaj. Również inne blogerki polecały swoje perełki - klik.


Kosmetyki do makijażu, czyli temat rzeka. Pomimo, że mam zapasy tuszy do rzęs czy cieni to nie umiem przejść obok nich obojętnie. Najczęściej używane przeze mnie produkty opisałam tutaj. Wiele ciekawych kosmetyków, których ja nie koniecznie używam polecały dziewczyny - klik.


Pielęgnacja ciała, a co za tym idzie relaksujące kąpiele czy pięknie pachnące balsamy, musy, masła. Wszystko, czego potrzebuje nasze ciało, a moja interpretacja tematu tutaj. Również u koleżanek znajdziecie wiele różnych produktów godnych uwagi - klik.


Kolejny temat, który należy do moich ulubionych. W poście wyzwaniowym przedstawiłam cztery ulubione zapachy w sierpniu, przeczytać możecie tutaj. Dużo różnych zapachów, zarówno z górnej jak i niższej półki cenowej znajdziecie u innych blogerek - klik.


Jako ostatni temat była pielęgnacja naszych dłoni i stóp. Przyznałam się w tym poście do rzeczy, która u blogerki uchodzi za wręcz kompromitującą. Sporo ciekawych produktów znów przedstawiły dziewczyny - klik.

Co dało mi to wyzwanie?
Jest wiele pozytywnych aspektów tego wyzwania i postaram się Wam je tutaj zaraz pokrótce opisać. Po pierwsze wyzwanie było dla mnie motywatorem do działania i pisania postów. Wyrobiło u mnie pewną systematyczność. Wiedziałam, że wiele blogerek pisze na ten sam temat i mamy na to ograniczony czas, więc organizowałam tak swój czas, aby wszystko było na czas. Dziękuję z tego miejsca Redakcji za ten pomysł, ponieważ wypracował on u mnie systematyczność, z którą dotychczas było u mnie ciężko. Kolejnym plusem było odkrycie swoich kosmetycznych zapasów poprzez zadanie - co zawiera Twoja kosmetyczka? Powiem szczerze, że troszkę się przeraziłam ilością tych produktów. Teraz czas na najważniejsze, czyli poznałam wiele ciekawych blogów, na które będę zaglądać częściej i czerpać z nich cenną wiedzę. U mnie również pojawiły się nowe osoby dzięki wyzwaniu, którym serdecznie dziękuję i będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniecie ze mną dalej. Ostatnim pozytywem, który przychodzi mi teraz do głowy jest odkrycie perełek kosmetycznych innych dziewczyn, po które na pewno kiedyś sięgnę i sama przetestuję.

Podsumuję moje pozytywne wrażenia w krótkiej formie (jeśli komuś nie będzie się chciało czytać moich wywodów):
- wypracowanie systematyczności dodawania wpisów na blogu
- odkrycie swoich zapasów kosmetycznych (tak, tak dobrze czytacie, ale kosmetyki mam poupychane w kilku miejscach)
- poznanie nowych, ciekawych blogów urodowych
- zyskanie czytelników (dziękuję Wam, że ze mną jesteście)
- rekomendacja produktów, które zapisały się na mojej "chciej liście".

A Wam podobało się to wyzwanie?
Pa :)

6 komentarzy:

  1. Również podobało mi się to wyzwanie. Zmotywowało mnie do regularnego pisania, poznałam fajne blogi i nowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, miało wiele plusów i jeśli będzie kolejna edycja to też na pewno wezmę udział :)

      Usuń
  2. W takim wyzwaniu można spojrzeć z innej perspektywy ile się ma kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dokładnie :) i w ten sposób doliczyłam się 55 buteleczek (flakoników) pachnideł jakie mam, czyli perfumy, mgiełki, itp

      Usuń
  3. zaczynam żałować że nie wzięłam udziału w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszę się, że na styczeń 2017 roku planowana jest kolejna edycja wyzwania :)

      Usuń