sobota, 17 września 2016

Nowości kosmetyczne sierpnia

Cześć Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z wyjątkowo krótkim wpisem, a mianowicie chcę Wam przedstawić jakie nowości wpadły w sierpniu w moje łapki. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam dalej.


Jak wiecie nie umiem przejść obojętnie koło żeli pod prysznic Isany i skusiłam się na dwa zapachy, jeden kwiatowy, a drugi jeżynowy.
Na portalu Trusted Cosmetics polecany był szampon z Alterry, a podczas mojej wizyty w Rossmannie był na promocji to też wylądował w moim koszyku.
Jako, że nie miałam już produktu do pielęgnacji stóp to wybrałam dwa kremy. Jeden z Days przeciwgrzybiczy, na razie nie mam tego problemu, ale lepiej zapobiegać. Drugi nawilżający z Fuss Wohl.
Wystąpił u mnie problem nadmiernej potliwości, więc wzięłam bloker i jestem ciekawa czy mi się sprawdzi.
Wybrałam sobie koralową pomadkę, ale już wiem, że nie wyglądam w niej najlepiej. Z pędzelka do cieni jestem zadowolona.


Po raz kolejny sięgnęłam po odżywkę z olejami z Isany. Sprawdza mi się dobrze i na pewno napiszę o niej recenzję. Zauważyłam też u siebie problem wypadających włosów, więc postanowiłam kupić szampon Garnier Fructis.


Z kolorówki wpadły w moje ręce tylko dwa produkty, a mianowicie róż z Rimmela w odcieniu Pink Rose. Nie posiadałam dotychczas żadnego produktu tego typu, więc postanowiłam się w końcu do niego przekonać. I powiem Wam, że nawet jakoś mi to wychodzi.
Jeśli chodzi o tusz to była to już moja typowa fanaberia. Zobaczyłam w Rossmannie przy kasie, że jest przeceniony z 64,99 zł na 19,99 zł, więc jak to ja, wzięłam. Czemu fanaberia? Już tłumaczę, mam kilka tuszy w zapasie, ale promocja skłoniła mnie do zakupu. Dodatkowo nie miałam nic wcześniej z marki Pupa. Początkowo średnio mi się sprawdzał, a teraz go lubię. Na pewno napiszę Wam o nim więcej.

I to już wszystkie moje sierpniowe nowości. We wrześniu będzie ich zdecydowanie więcej. A Wy na co skusiłyście się w ten upalny miesiąc?
Pa :)

47 komentarzy:

  1. Żele z isany ciekawe zapachy mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak i powiem szczerze, że ostatnich limitowanych edycji każdy mi się podoba :)

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że Pupa jest w Rossmannie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie jest tylko przy kasach, najczęściej jeden produkt, marki Pupa :)

      Usuń
    2. Kiedyś były pomadki i błyszczyki :)

      Usuń
    3. Dokładnie, ale one jakoś mnie nie ciekawiły :)

      Usuń
  3. Ja tez mam kilka tuszy do rzęs i na pewno jakbym zobaczyła taką fajne przecenę to bym wzięła. Jak nie dla siebie to na prezent.
    A z tej serii z Rimmela mam bronzer. Nie pamiętam, gdzie go kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przeraża mnie powoli ta ilość tuszy, żeby potem nie wyschły. Chociaż z drugiej strony maluję się codziennie, więc raczej wykorzystam :)

      Usuń
  4. lubię żele z Isany, są niedrogie i ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne produkty, ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa i dam znać na blogu na pewno :)

      Usuń
  6. Nie polecam tej odżywki z Isany, niestety u mnie się nie sprawdziła, moje włosy jakoś jej nie lubią. Za to krem Fuss Wohl jest dla mnie świetny, bardzo fajnie nawilża i wygładza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ją już raz i dobrze mi wygładzała włosy. Zobaczymy czy teraz będzie tak samo, a krem kupiłam po raz pierwszy, więc jeszcze nie mam zdania :)

      Usuń
  7. Zaciekawił mnie ten krem Days, nigdy o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej go nie znałam, a zaciekawiło mnie jego lecznicze działanie. Dodatkowo miał niską cenę. Swoją opinię na pewno przedstawię na blogu.

      Usuń
  8. Chyba nie miałam żadnego żelu z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba musisz nadrobić, bo tanie, a dobre :)

      Usuń
  9. Chyba czas na wycieczkę do Rossmanna, żel jeżynowy wygląda cudownie, uwielbiam takie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ma kremową konsystencję oraz piękny zapach :)

      Usuń
  10. Świetne produkty, niektóre są mi dobrze znane.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam żel pod prysznic i odżywkę z Isany, natomiast ciekawa jestem nowego Garniera Fructis, jeszcze nie widziałam go w sklepie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem go ciekawa i na pewno dam znać jak się spisuje :)

      Usuń
  12. Ja też zaopatrzyłam się w żel z Isany tylko bazylia-cytryna. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chyba nie było tego zapachu, ponieważ nic takiego nie rzuciło mi się w oczy :)

      Usuń
  13. Kiedyś miałam ten szampon od Alterry. Nie jest on jakiś rewelacyjny ale też nie najgorszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie bez SLS zużywam mydło miodowe do mycia ciała i włosów z Banii Agafii, a następny będzie właśnie ten szampon. Przyznam, że nie lubię otwierać kilku produktów tej samej kategorii na raz, a wolę zdecydowanie mieć jeden kosmetyk w zapasie :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. I jak się sprawdziły? Podobały Ci się zapachy? :)

      Usuń
  15. W zeszłym tygodniu własnie zaopatrzyłam się w jeżynowy żel Isany i zapewniam, że pachnie bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, bo zakupiłam też mydło w tym wariancie zapachowym i jest obłędne :)

      Usuń
  16. Lubię żele Isany. Większość wersji zapachowych przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba też większość się podoba, a zaś mężczyźnie kwiatowe nie wszystkie odpowiadają :)

      Usuń
  17. Jestem wielką fanką produktów Isany. Zapachy żeli do kąpieli zawsze mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) My po raz kolejny kupiliśmy zielone jabłko i kokosa :)

      Usuń
  18. Interesujące nowości. Osobiście nie przepadam za Isaną, ponieważ kosmetyki tej marki niezbyt korzystnie wpływają na moją skórę.. :(

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zawsze podkreślam, że mi nie wysuszają skóry, ale u innych może być różnie :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba i pomimo, że wcześniej nie używałam to teraz sięgam po ten produkt niemalże codziennie :)

      Usuń
  20. Nie miałam okazji używania żadnej Twojej nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tego szamponu jestem ciekawa więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę, jak sobie wyrobię o nim opinię :)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie stosowałam i to mój pierwszy z tej serii :)

      Usuń