piątek, 30 września 2016

FM Peeling solny - czy też idealny?

Cześć Kochani :)
Pomimo, że znalazłam już swojego ulubieńca w kategorii peelingów do ciała to jestem kobietą i lubię testować nowe produkty. Dlatego tym razem skusiłam się na wersję solną peelingu o zapachu brzoskwini. Czy uwiódł mnie jak jego poprzednik? Zapraszam dalej.



Dostępność: konsumenci sklepu FM World, partnerzy biznesowi, można pisać na adres e-mail: 12agnieszka22@wp.pl w celu realizacji zamówienia (wysyłka za darmo)
Cena: katalogowa 33,30 zł / dla konsultanta sklepu FM World 23,28 zł
Opis producenta: Kryształki soli oczyszczają skórę, usuwając martwe komórki naskórka. Skóra staje się gładka, jędrna i miła w dotyku, a warstwa olejowa nawilża i delikatnie natłuszcza ciało. Peeling zawiera witaminę E o właściwościach przeciwutleniających, która spowalnia proces starzenia się skóry.
Skład: Sodium Chloride, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Parfum, BHT, Tocopheryl Acetate



Moja opinia:
Produkt otrzymujemy w plastikowym, odkręcanym słoiczku. Duży plus za to, że na wierzchu znajduje się folia zabezpieczająca, przez co wiemy, iż jesteśmy pierwszymi użytkownikami. Patrząc na produkt z góry, tak jak jest wykonane zdjęcie, naszym oczom ukazuje się jedynie warstwa olejku. Trzeba go porządnie wymieszać z solą, która znajduje się na dnie. Jednak podczas wykonywania peelingu na całym ciele mieszać trzeba wielokrotnie, co delikatnie zniechęca. Zapach jest brzoskwiniowy i przyjemny. Jak na peeling solny to porządnie zdziera naskórek, a następnie otula skórę olejkiem przez co jest natłuszczona. Niestety właśnie natłuszczona, a nie nawilżona. Po prostu na skórze mamy typowy olejowy film. Produkt jest raczej wydajny, ponieważ nie potrzeba go dużo, aby porządnie złuszczyć naskórek. Podsumowując produkt polski, dobrze radzący sobie z peelingowaniem skóry, jednak pozostawia tłustą warstwę. Ja osobiście będę dalej szukać perełek, jednak chyba w peelingach cukrowych. 


Plusy:
- dobrze zdziera
- ma ładny zapach
- jest wydajny

Minusy:
- zostawia tłustą warstwę
- trzeba często go mieszać
- trudna dostępność

A Wy mieliście ten peeling? Wolicie solne czy cukrowe peelingi? Może chcecie mi polecić swoją perełkę? Ja chętnie przetestuję.
Pa :)

16 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie wolę cukrowe peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam go :) miałam peeling solny Vianka i był fajny, ale ostatnio wybieram raczej domowy peeling z kawy, cukru i oleju kokosowego - mega zdzierak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zbyt leniwa, żeby robić peelingi samemu :)

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że FM ma w ofercie peelingi. Na razie mam wystarczająco dużo innych podobnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zapasach mam jeszcze jeden peeling :) Tak FM ma chyba 3 rodzaje peelingów, jak się dobrze orientuje i w tym mojego ulubieńca :)

      Usuń
  4. Ja na chwilę obecną produkuje swoje peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię, jak peelingi zostawiają tłustą warstwę. Ciekawy, ale raczej nie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie też tego nie lubię i dlatego rozczarowałam się tym produktem :(

      Usuń
  6. Ja miałam kiedyś peeling solny, chyba z Bielendy. Wolę jednak mocniejsze zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie zauważyłam, że cukrowe mocniej zdzierają :)

      Usuń
  7. Nigdy go nie miałam , czasami pieczę mnie skóra po peelingach solnych. Najczęściej sama robię peeling cukrowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po solnych tak może być, ja tak czy solne czy cukrowe to i tak kupuję :)

      Usuń