środa, 3 sierpnia 2016

Yankee Candle Sunset Breeze - jak to pachnie?

Cześć Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z opisem zapachu wosku z serii Q3 Yankee Candle. Na tapetę wzięłam aromat Sunset Breeze.




Od producenta:
Wybierz się na wieczorny spacer plażą wdychając powietrze przesycone zapachami tropikalnych owoców.

Na sucho w wosku wyczuwamy soczyste owoce. Po rozpaleniu w moje nozdrza uderzył zapach mango, a zaraz za nim soczysty ananas. Z czasem dochodzi jeszcze dojrzała brzoskwinia, czyli taka słodka i ociekająca sokiem. Ale żeby nie było za mdło z czasem wybijają się nuty kwiatowe. Określiłabym je, że są lekkie i rześkie. Za nic nie czuję tutaj morskiej fali, ale nie przeszkadza mi to. Jeśli chodzi o intensywność zapachu to jest ona bardzo dobra, ponieważ wosk otulił mi zapachem cały duży pokój i nawet był dobrze wyczuwalny w kolejnym pokoju. Jak już początkowo wspominałam, że jest kandydatem na świecę (tutaj), tak teraz jestem tego pewna w stu procentach. 


Podsumowując powinien się spodobać osobom, które lubią lekkie, rześkie owocowe zapachy. Producent dobrze określił, jako tropikalne owoce. 
A Wy znacie ten zapach? Jak myślicie spodobał by Wam się?
Pa :)

5 komentarzy:

  1. Mango... ananas... mniam :) jeszcze nie miałam, ale moze za jakis czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te woski ;) Nie zawiodłam się na nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię, a najbardziej odpowiadają mi wersje owocowe i kwiatowe, chociaż na zimę wolę delikatne otulacze :)

      Usuń
  3. Lubię te woski ale tego zapachu nie mam w swojej kolekcji :-) po Twoim opisie sądzę że by mi się spodobał...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger