piątek, 12 sierpnia 2016

Yankee Candle Dreamy Summer Nights - zapach letniej nocy?

Cześć Kochani :)
Dzisiaj chciałam Wam opisać kolejny, już trzeci, zapach z serii jesiennej Yankee Candle. Jak część z Was była zainteresowana aromatem Dreamy Summer Nights tak chciałabym napisać, co ja tam czuję. Zapraszam dalej.




Od producenta:
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej mieszanki wanilii z heliotropem i odrobiną drzewnych nut. Dreamy Summer Nights roztoczy przed Tobą magię ciepłych, gwiaździstych letnich nocy...



Na sucho czułam delikatną woń wanilii z delikatną domieszką owocu. Po rozpaleniu byłam zaskoczona, ponieważ pierwsze co poczułam to delikatne męskie perfumy. Z czasem dołączyła do nich otulająca, ciepła, ale nie mdła wanilia. Zamykając oczy poczułam się, jak bym była w lesie latem. Drzewa nagrzane słońcem, a na trawie delikatne krople rosy. Co do intensywności samego aromatu też jestem pozytywnie zaskoczona, ponieważ jest dobrze wyczuwalny i z otwartymi drzwiami spokojnie czułam go w dwóch pokojach. Moim zdaniem idealnie będzie nadawał się jesienią, gdzie za oknem będzie padał deszcz. Zapragniemy chwili relaksu pod kocem z ciepłą herbatą i tym aromatem. 


A Wy znacie ten zapach? Lubicie takie otulające aromaty?
Pa :)

6 komentarzy:

  1. Jeśli męskie perfumy to coś zdecydowanie dla mnie. Trochę się obawiam, że intensywność zapachu spowodowałaby u mnie ból głowy. Nie mam go w swoich zbiorach ale zaciekawiłaś mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podoba, zresztą cała ta kolekcja jest super i już się czaję na świecę :)

      Usuń
  2. Uwielbiam te woski. Nie są zbyt tanie, ale wydajne i naprawdę pachną... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną pięknie i dosyć intensywnie, więc warto zapłacić tą cenę :)

      Usuń
  3. Czuję, że zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń