środa, 10 sierpnia 2016

Sierpniowy ChillBox

Cześć Kochani :)
Dzisiaj czas na sierpniowego ChillBoxa. Obawiałam się już (jak wspomniałam na fanpage), że dzisiaj posta nie będzie, ponieważ kurier był u mnie o 16:55, ale udało się. Tak jak również pisałam na Facebook'u będą zmiany na blogu i myślę, że już jutro. Dość prywaty, czas na zawartość pudełka.







Zacznijmy jak zawsze od kosmetyków.


BioOleo - Olej arganowy z systemem Roll on - cena 63 zł
Olej ten nazywany jest "płynnym złotem", składa się głównie z nienasyconych kwasów tłuszczowych. Posiada bardzo wysoką liczbę naturalnych antyoksydantów, chroniących organizm przed wolnymi rodnikami. Dzięki systemowi roll-on jego aplikacja, szczególnie na twarzy jest dziecinnie prosta!

Jak wspominałam Wam w poście o moich produktach do twarzy (tutaj) szukałam preparatu do wieczornej pielęgnacji oczu i dostałam w pudełku olejek, który właśnie tam wypróbuję. Jak najbardziej jestem zadowolona z tego produktu. Dodam jeszcze, że z podpowiedzi wiedziałyśmy, iż znajdzie się jakiś produkt tej marki.


Natura Estonica Bio - Tonik do twarzy - cena 11,50 zł
Tonik wzbogacony w ekstrakty żeńszeniu, jagód acai oraz irysu. Posiada właściwości kojące i matujące skórę twarzy.

Chętnie przetestuję ten produkt. Dodatkowo akurat nie mam żadnego toniku w zapasach, więc produkt jak najbardziej się przyda.


Organic Shop - Balsam do włosów - cena 12 zł
Podaruj swoim włosom zadziwiającą miękkość i lekkość dzięki pielęgnacji z balsamem Organic Shop. Olej z pestek winogron zachowuje i utrzymuje substancje odżywcze we włosach, wygładza ich strukturę, chroniąc przed obrażeniami. Miód nadaje włosom sprężystość i zdrowy blask.

I tutaj niestety muszę ponarzekać. Twórczynie Chill'a chyba są włosomaniaczkami, ponieważ ostatnio prawie w każdym pudełku znajdujemy coś do włosów. Ja osobiście jeszcze nie zużyłam masek O'right z poprzedniego boxa i niestety, ale ten produkt musi poczekać w sporej kolejce na swoją kolej.


Babuszka Agafii - Maska do ciała iłowa - cena 7 zł
Głębinowy ił z jeziora Bajkał - bogaty w uzdrawiające minerały i mikroelementy, delikatnie i efektywnie oczyszcza skórę, a także podnosi jej sprężystość i elastyczność. Jego działanie jest lekko rozgrzewające, dzięki czemu rozszerza pory skóry powodując głębokie odżywienie i nawilżenie.

Tego kosmetyku jestem jak najbardziej ciekawa, ponieważ nigdy nie stosowałam maski do ciała. Będą testy i podzielę się opinią na blogu.

Babuszka Agafii - Szampon do włosów - cena 7 zł
Odżywczy szampon do włosów zapewniający ich regenerację. Zawiera w składzie organiczne oleje, bogate w mikroelementy i witaminy. Idealny do intensywnej odnowy suchych i osłabionych włosów. Nawilża, przywraca włosom naturalną siłę, zdrowy blask i elastyczność. Dodatkowo znajduje się w poręcznym opakowaniu, dzięki czemu idealnie nadaje się na letnie wypady.

Szamponów akurat nigdy za wiele. Nie miałam jeszcze z tej firmy, więc sprawdzę czy polubi się z moimi kosmykami.

Czas na umilacz czasu :)


Zestaw do udekorowania zdjęć - cena około 10 zł
Idealny pomysł na stworzenie kreatywnego ,,albumu" na zdjęcia z wakacji. Najprostszym sposobem jest zawieszenie sznurka w dogodnym miejscu i przypięcie do niego klamerkami wybranych zdjęć. Efekt gwarantowany! :)

Tutaj moje zauroczenie jest częściowe, ponieważ wiem, że fajnie to wygląda, ale nie bardzo mam, gdzie taki sznurek rozwiesić. Coś jeszcze pomyślę.

Czas na przekąskę.


Foods by Ann - Baton mocy Kakao&Maca - cena 5,99 zł
Idealne dla tych, którzy żyją aktywnie i potrzebują szybkiego, a jednocześnie zdrowego i pysznego źródła energii. Odpowiednio dobrane składniki nie tylko zaspokoją głód i pobudzą do działania, ale także pozytywnie wpłyną na funkcjonowanie całego organizmu.

Tutaj wiedziałyśmy, że znajdzie się baton Anny Lewandowskiej i miałyśmy w ankiecie do wyboru smak. Baton już zjedzony, był dobry, chociaż osobiście bardziej smakował mi baton warszawski z poprzedniego boxa.

I na koniec czas na książkę.


Anya Lipska - ,,Toń" - cena 36,90 zł
Współczesny Londyn. Tamiza wyrzuciła na brzeg ciało młodej dziewczyny. Jedyną wskazówką mogącą pomóc w ustaleniu jej tożsamości jest tatuaż w kształcie serca. Kim jest i dlaczego zginęła?

Będzie to moje pierwsze podejście do kryminału i już jestem bardzo ciekawa, co z tego wyjdzie. Dam Wam znać.

Dostałyśmy jeszcze małą próbkę serum do twarzy z firmy Bio IQ, którego jestem bardzo ciekawa.


Podsumowując pudełko nawet mi się podoba, ale wielkiego szału na mnie nie zrobiło. Produkty jak najbardziej zużyję, jedynie czego pewna nie jestem to sznurka i klamerek (może znajdę im miejsce, albo podaruje komuś). Wydałam na nie 89 zł, a otrzymałam produkty o wartości 153,39 zł. Oszczędziłam 64,39 zł. Już z podpowiedzi Chill'a wiem, że box wrześniowy bardzo mi się spodoba.

PS.
A na koniec kontrola jakości :D


A Wam jak się podoba zawartość? Ciekawi Was jakiś produkt?
Pa :)

16 komentarzy:

  1. Z tego pudełka niestety nic mnie nie zainteresowało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u Ciebie wcale by się nie sprawdziło pudełeczko, zatem u mnie jest lepiej :)

      Usuń
  2. Według mnie produkty bardzo fajne :) Jedno z lepszych rodzajów pudełek z tego co obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw też obserwowałam pudełka, aż w marcu postawiłam na jednego boxa i właśnie padło na Chill'a :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej fajna i do tego ma się niespodziankę :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak zacznę używać to napiszę o nim więcej :)

      Usuń
  5. Szampon od Babuszki fanie się prezentuje :) no i tonik też :) http://kosmoagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Twojego bloga i wpadam tam czasem :) szamponów nigdy za wiele :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy ten gatunek mi się spodoba :)

      Usuń
  7. Mi się bardzo podoba ta edycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłabym zadowolona z tego pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy, co kto woli :) mi nawet odpowiada, chociaż jak wspomniałam wielkiego wow nie było :)

      Usuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger