wtorek, 30 sierpnia 2016

Opróżniamy kosmetyczki - ulubione perfumy

Witajcie Kochani :)
Trochę trudnych wydarzeń w życiu spowodowało mały zastój na blogu. Potem postanowiłam kilka dni odpocząć od internetu i bardzo dobrze mi to zrobiło. Teraz wracam z nową energią i wieloma pomysłami. Jak mnie nie było padło kolejne zadanie w wyzwaniu "Opróżniamy nasze kosmetyczki" i tym razem mamy podzielić się swoimi ulubionymi perfumami. Jak już pewnie wiecie, ja kocham zapachy, zatem nie mogłam się zdecydować na jeden konkretny i przedstawiam czterech moich ulubieńców ostatnich czasów. Zapraszam dalej.


Myślę, że nie będę opisywać każdego zapachu z osobna, ponieważ wszystkie są z kategorii kwiatowej lub owocowej czy też łączącej te dwie pierwsze.


Mariza - Subtille Vert - zdecydowanie zapach jest kwiatowy, lekki i idealny na lato. Chociaż mamy też domieszkę owoców, które są bardzo delikatne.


Avon - Aqua - tutaj znów dominują kwiaty, jednak na bazie nut wodnych. Idealnie pasują na wieczór.


Like Malizia - So sweet - to połączenie kwiatów i owoców. Zapach jest słodki, soczysty i lubię się nim psikać na większe wyjścia.


FM - numer 322 - woda perfumowana kwiatowo-owocowa. Zdecydowanie idealna na co dzień.

A Wy jakie nuty lubicie w perfumach?
Pa ;)

22 komentarze:

  1. Żadnego z Twoich zapachów nie miałam ale ja stawiam na cytrusowe lekkie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytrusowe też są w mojej kolekcji :) aczkolwiek tutaj postawiłam na kilka zapachów, które obecnie mnie zachwycają :) obiecuję, że kiedyś pokażę Wam wszystkie moje perfumy :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest ładna, a ja mam jeszcze do niej sentyment, bo dostałam w prezencie od mojego Z :)

      Usuń
  3. Niestety żadnych z tych zapachów nie znam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda osoba ma inny gust zapachowy :) jedynie do czego się otwarcie przyznaję to to, że nie kupuję markowych perfum, bo po prostu jestem zmienna i szkoda mi kasy. Wolę w tej cenie mieć kilka różnych :)

      Usuń
  4. Niestety Twoje zapachy są mi nieznane ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego :) i dobrze, bo możemy coś u innych podpatrzeć i spróbować :)

      Usuń
  5. również nie znam nic z tego, co pokazałaś. Zapraszam do zapoznania się z moimi zapachami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego. Fajnie, że każda z nas ma co innego do przedstawienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) można podpatrzeć i znaleźć nowe perełki :)

      Usuń
  7. Nie znam w ogóle tych perfum.
    Myślę jednak, że byłyby dla mnie zbyt delikatne. Chociaż chętnie bym sprawdziła jak pachną perfumy Like Malizia... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ładne, ale wiadomo każdy musi sam sprawdzić, bo mamy różne gusty :)

      Usuń
  8. Ostatni zapach wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń