poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Opróżniamy kosmetyczki - jakich produktów używam?

Witajcie Kochani :)
Jak Wam pisałam biorę udział w wyzwaniu "Opróżniamy nasze kosmetyczki" zorganizowanym przez portal Trusted Cosmetics. Zadanie na 31 lipca było następujące:

                                               
A tak prezentują się moje wybrane kosmetyki ze wszystkich kategorii :)




Jako, że kosmetyków jest dużo, więc obecnie je tylko wymienię i dodam zdjęcia, a w poszczególnych tygodniach opiszę szerzej.
Zacznijmy od kategorii pielęgnacja ciała.





1. Avon - Balsam do ciała (akurat na zdjęciu wersja zapachowa Zielona Herbata i Werbena)
2. Avon - Płyn do kąpieli Orchidea i Malina
3. Federiko Mahora - Peeling do ciała Czarna porzeczka i śmietanka
4. Isana - Żel pod prysznic (wiosenna wersja limitowana, owocowa)
5. Dr Konopka's - Naturalny żel pod prysznic

Kolejna kategoria to antyperspiranty.


6. Fa - Antyperspirant Pink Passion w kulce

Następne w kolejce są produkty do depilacji.


7. Philips - depilator do ciała
8. Wilkinson - Xtreme 3 maszynki do ciała

Przejdźmy do opalania i tutaj jako, że ja się nie opalam mam tylko jeden produkt, które idealnie sprawdza się latem.


9. Kafe Krasoty - Chłodzący żel po opalaniu

Teraz czas na produkty odchudzające.


10. Eveline - Termoaktywne serum wyszczuplające (osobiście nie wierzę, że mnie wyszczupli, ale fajnie rozgrzewa ciało)

Czas na bardzo kobiecą kategorię, a mianowicie higiena intymna.


11. Biały Jeleń - Hipoalergiczna emulsja do higieny intymnej (pięknie pachnie i nie uczula)

A teraz pokażę Wam, za pomocą czego dbam o moją twarz.





12. Resibo - Naturalny płyn micelarny
13. Federiko Mahora - Tonik Aloe Vera
14. Lirene - Peeling enzymatyczny
15. Lirene - Nawilżający krem wzmacniający naczynka z SPF 20 na dzień
16. Lirene - Przeciwzmarszczkowy krem regenerujący na noc
17. Rival de Loop - Nawilżający krem pod oczy
18. Oriflame - Maseczka złuszczająca z ekstraktem z winogron
19. Natura Estonica - Maseczka do twarzy oczyszczająca

Przejdźmy do higieny jamy ustnej.


20. Smile Protection - Płyn do płukania jamy ustnej
21. Colgate - Herbal White Pasta do zębów

I jedna z moich ulubionych kategorii, czyli pielęgnacja włosów.




22. Gliss Kur - Millon Gloss Szampon nadający blask
23. L'Biotica Biovax - Intensywnie regenerująca maska do włosów
24. O'right - Różany olejek do włosów
25. O'right - Bambusowa maska
26. Baby Dream - Szampon ułatwiający rozczesywanie
27. Babuszka Agafii - Maska drożdżowa

Czas na pielęgnację dłoni i stóp.


28. Ideal line for you - Glicerynowy krem do rąk
29. No36 - Intensywnie nawilżający balsam do stóp
30. Evree - Wygładzający peeling do stóp

Kolejna pokaźna u mnie kolekcja, czyli pielęgnacja i stylizacja paznokci. Do zdjęć wybrałam kilka lakierów i ulubioną odżywkę.


31. Federiko Mahora - Dwufazowy zmywacz do paznokci
32. Astor Fashion Studio - Lakier do paznokci
33. Miss sporty - Matowy czarny lakier
34. Miss sporty - Żelowy lakier do paznokci
35. Miss sporty - Odżywka 5w1
36. Miss Selene - Mini lakier do paznokci

Kolejna kategoria, na punkcie której mam bzika, czyli perfumy. Obawiam się, że wszystkie, które posiadam nawet by się nie zmieściły do zdjęć, więc wybrałam kilka.






37. Oriflame - Woda perfumowana Incognito
38. Like Malizia - Woda perfumowana So Sweet
39. Federiko Mahora - Woda perfumowana numer 322
40. Avon - Spray do ciała Cherish

Dochodzimy do makijażu i tutaj wybrałam tylko te rzeczy, które są mi niezbędne, ponieważ znów zabrakło by miejsca na wszystkie palety, cienie, tusze czy podkłady.


41. Wibo - Baza pod cienie
42. Kobo - Korektor pod oczy
43. Mariza - Korygująca baza pod makijaż
44. Deborah - Pogrubiający tusz do rzęs
45. Deborah - Czarny eyeliner
46. Lirene - Podkład matujący
47. Pierre Rene - Paleta cieni do powiek
48. Avon Luxe - Puder w kamieniu
49. Oriflame - Paletka cieni do powiek
50. Avon - Kredki do oczu w różnych kolorach

Jako ostanie będą gadżety.


51. Tangle Teezer - Kompaktowa szczotka do włosów
52. For your Beauty - Gąbeczka do makijażu
53. Pędzle do makijażu

Gratuluje wytrwałym, że dobrnęliście do końca tego tasiemcowego posta. Macie coś z mojej kosmetyczki? A co Wy skrywacie u siebie?
Pa :)

26 komentarzy:

  1. Ojojoj ileż kosmetyków do pielegnacji! :) U mnie przedstawia się to zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kolorówkę tu ograniczyłam do minimum :)

      Usuń
  2. Aż mi wstyd,wszyscy mają takir małe zgrabne kosmetyczki a moja taka wielka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to co na zdjęciach to jedna któraś wszystkiego, bo na całość to łóżka by mi brakło :)

      Usuń
    2. chodziło mi o wielkość kosmetyczki,nie o zawartość jej :)

      Usuń
  3. sporo Avonu :) ale cóż się dziwić, mają niezłe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam łatwy dostęp do ich kosmetyków, więc jest ich trochę :) Niektóre na prawdę są dobre jakościowo, chociaż jakoś powoli mija mi szał na te produkty :)

      Usuń
  4. Muszę sobie zakupić taką szczotkę do włosów;) Obowiązkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same nieznane mi kosmetyki :D Nie mogę się doczekać kolejnych wpisów i produktów polecanych przez dziewczyny, może uda si wypatrzyć coś nowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeglądam blogi i wpisy z wyzwania to u wielu osób spotykam Peeling enzymatyczny z Lirene :) i sama jestem bardzo ciekawa, co inni polecają, więc czekam na dalsze tygodnie :)

      Usuń
  6. Ładne zbiory, u mnie przewaga kosmetyków do makijażu niż pielęgnacji. Powodzenia w dotrwaniu do końca wyzywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dotrwam :) z każdym tygodniem akcja podoba mi się coraz bardziej :)

      Usuń
  7. Fajna kolekcja. Kilka kosmetyków wdziałabym u siebie w kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie mam żadnego z przedstawionych przez Ciebie kosmetyków :) Ileż różności :) U mnie w przewadze pielęgnacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie raczej też przeważa pielęgnacja :)

      Usuń
  9. Masz wiele świetnych kosmetyków. Kilka z nich znam i używałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę nawet szampon dla dzieci :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię również lakiery Miss selene (Golden Rose) z Kobo używam pudru matującego, polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O chętnie się mu przyjrzę przy następnym wyborze pudru :)

      Usuń