piątek, 19 sierpnia 2016

Moja ulubiona pomadka

Witajcie Kochani :)
Podczas pisania Wam o ulubieńcach czerwca (klik) obiecałam, że powiem więcej na temat pomadki z Nyc. Dzisiaj właśnie nadszedł ten czas i zapraszam Was dalej.




Jak zaraz będzie się mogli przekonać mam cienkie i wąskie usta, a co za tym idzie nie lubię używać pomadek. Jednak, aby makijaż wyglądał ładnie oraz był dopełniony w każdym aspekcie postanowiłam czegoś poszukać i znalazłam to cudo. Mowa tutaj o pomadce Expert Last Lip Color od firmy Nyc w kolorze Peach Fizz, numer 433. Pomadkę kupiłam drogą internetową i wydałam na nią około 10 zł.
Odcień bardzo mi się spodobał, a dzięki drobinom, moim zdaniem efekt jest ładniejszy.


Teraz opowiem moje odczucia. Pomadka na moich ustach wytrzymuje do pierwszego picia lub jedzenia, więc trwała nie jest. Jeśli żadnej z tych czynności nie robię to spokojnie siedzi na ustach około 2-3 godzin. Plusem jest to, że ściera się równomiernie, zatem nie mamy plam na ustach. Ważne dla mnie jest, aby pomadka nie przesuszała ust i ta spokojnie sobie radzi. Chociaż nie mogę powiedzieć, żeby też nawilżała. Podoba mi się jej satynowe wykończenie i uważam, że jest idealna jako typowy "nudziak". Efekt podoba mi się na tyle, że bardzo często po nią sięgam, a z innymi pomadkami, które posiadam jakoś nie umiem się polubić.


A może jesteście w stanie polecić mi jakieś pomadki do tak wąskich i cienkich ust?
Pa :)

18 komentarzy:

  1. mimo że nie jest trwała to ze względu na kolorek chcę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam NYX Soft Matte Lipstics- najlepsza matowa pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek. Ja wolę bardziej ochronne pomadki lub wazelinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja osobiście bardzo nieregularnie używam pomadek ochronnych :)

      Usuń
  4. Piękny kolor! :) Moja ulubiona to nudziak z Catrice, pięknyyy! <3

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, jak ja dawno nie miałam perłowej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi ciężko się przekonać do matowych pomadek :)

      Usuń
  6. Ładny kolorek,nawet coś mi się wydaje że mam podobną w takim kolorze i drobinkami natomiast ja zdecydowanie wolę te bez dodatków, świecidełek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukam cały czas fajnych pomadek, aczkolwiek ta wyjątkowo mi się podoba :)

      Usuń
  7. Fajną masz pomadkę, ale nie lubię czerwieni. Moje wszystkie pomadki są bezowe i brązowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardziej brzoskwinia niż czerwień, bo w czerwieni źle się czuję :)

      Usuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger