czwartek, 7 lipca 2016

Zapach jesiennych liści

Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chcę Wam opisać zapach Fall Fun od firmy Village Candle. Przetestowałam aromat w formie mini świeczki. Village Candle spośród firm produkujących świece zapachowe wyróżnia się tym, że w każdym rozmiarze świeczki umieszczone są dwa knoty, przez co wosk lepiej się rozpala. Zapraszam dalej na moją opinię.


Od producenta: Świeże powietrze, igły sosnowe i spadające liście... Łączą się na ten leśny, ziemisty zapach przywołujący ciepło i przytulność. 




Moja opinia: Na sam początek urzekła mnie naklejka, która przedstawia dziecko bawiące się w liściach. Jak bumerang wróciły wspomnienia dzieciństwa, gdzie uwielbiałam biegać po parku i słuchać jak pod moimi butami skrzypią liście. W samym zapachu obawiałam się jednak, że będzie on przypominał mokre liście po deszczu, takie ciężkie i rozmyte. Wielkie było moje zdziwienie, gdy go rozpaliłam, ponieważ poczułam świeże, jesienne powietrze z domieszką czegoś słodkiego. Następnie wysunął się delikatny aromat męski. Podczas wieczornego relaksu wyobraziłam sobie mężczyznę chodzącego po lesie popsikanego dopiero co perfumami, a pod jego stopami te skrzypiące liście oraz piękna, złota, polska jesień. Dokładnie tak ujęłabym ten zapach. Jeśli chodzi o intensywność tego aromatu to powiedziałabym, że jest ona średnia. Idealnie będzie wydzielał się w pokoju, przy czym jednocześnie nie przyprawi nas o ból głowy. Polubiłam ten zapach, lecz jeszcze to nie jest mój kandydat na świecę. Będę miło wspominać tą mieszankę, ale na jesień wybiorę coś otulającego, a na lata orzeźwiającego lub owocowego.


A Wy miałyście ten zapach? Podobał Wam się? Piszcie chętnie poczytam. 
Pa :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie opisałaś zapach aż jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczarowałaś mnie tym zapachem :) Choć nie sądze, by mi pasował to poprzez opis niemal go poczułam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że spodobał by mi się jej zapach. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham zapach lasu, więc podejrzewam, że ten też by mi się spodobał :) Ogólnie też jestem świeczkowa :D Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wpadł by w Twój gust, chociaż on nie jest taki typowy "odświeżaczowy" :)

      Usuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA!! Gratulacje.
    http://karateusz.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na lato właśnie lubię orzeźwiające zapachy :) Ale świetny wspomnień czar też uwielbiałam się tarzać w liściach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego zapachu nie miałam, ale mam dwie świece Village Candle.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lifestyle by Agnieszka , Blogger