środa, 27 lipca 2016

Yankee Cadle Passion Fruit Martini - czy ładny?

Hej Kochani :)
Zgodnie z obietnicą przychodzę do Was z opisem zapachu z serii jesiennej od firmy Yankee Candle. Jako pierwszy na celownik wzięłam zapach, który zakupiłam w formie świecy. Jesteście ciekawi? Zapraszam dalej.


Producent obiecuje nam:
"Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o cudownym zapachowym połączeniu marakui, mango i pomarańczy. Usiądź wygodnie i zrelaksuj się popijając soczysty tropikalno-owocowy koktajl."


Ja czuję tutaj zdecydowanie koktajl owocowy. Po rozpaleniu uderza zapach pomarańczy z marakują, następnie nieśmiało wyczuwalny jest aromat mango. Nie jest to zapach słodki i mdły, gdyż gdzieś w tle wysuwa się goryczka. Jest to moim zdaniem zapach soczystych, ale nie słodkich owoców. Początkowo skojarzył mi się on z aromatem rozpuszczonej tabletki multiwitaminy. Jeśli zaś chodzi o intensywność to jest ona dobra, chociaż zapach killerem nie jest. Spokojnie wyczujemy go w dużym pomieszczeniu, lecz nie będzie on, aż tak nachalny, że rozboli nas głowa. Polecam go z czystym sercem wszystkim osobom, które lubią czuć w świecach owoce. 




A Wy lubicie owocowe aromaty? Znacie już ten zapach?
Pa :)

6 komentarzy:

  1. Czytałam o tym produkcie dużo pozytywnych opinii ;)

    Obserwuję Cię, gdyż bierzemy udział w tej samej akcji Trusted Cosmetics:)
    Czekam na Twój pierwszy post ;)
    Buziaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czuję, że to mój zapach ;)

    OdpowiedzUsuń