piątek, 29 lipca 2016

Ulubieńcy lipca

Cześć Kochani :)
Jako, że powoli zbliżamy się do końca lipca to chciałabym się z Wami podzielić moimi ulubieńcami. W tym miesiącu będzie to wyglądało troszkę inaczej, ponieważ chcę Wam polecić też blog godny uwagi moim zdaniem. Zatem zapraszam dalej.






Pierwszym kosmetykiem, który osiągnął miano ulubieńca lipca będzie Maska drożdżowa Babuszki Agafii. Zaraz po odkręceniu nie podobał mi się jej zapach, lecz z czasem do niego przywykłam. Maska drożdżowa ma za zadanie wpłynąć na lepszy porost włosów i to właśnie u mnie zrobiła. Powoli zaczynam widzieć coraz więcej baby hair. Na pewno doczeka się osobnej recenzji.



Kolejna na miano ulubieńca zasłużyła paletka cieni z Oriflame. Jak widać są tu różnego rodzaju brązy i szarości. Da się z niej wyczarować wiele makijaży zarówno dziennych, jak i wieczorowych. Pigmentacja jest dobra i nałożone na bazę trzymają się cały dzień. Mówiąc krótko w lipcu sięgałam po nią niemalże codziennie.



I jako ostatni z kosmetyków pojawi się eyeliner z firmy Deborah. Zakochałam się w nim ze względu na aplikator. Jest on w pisaku, jednak z długą końcówką, dzięki czemu malowanie kreski, przynajmniej u mnie, zajmuje zdecydowanie mniej czasu. Bywały dni, gdzie dwa razy pociągnęłam nim po oku i już miałam zrobioną ładną kreskę.


I na koniec chciałabym Wam polecić blog, który czytam już od bardzo dawna. A mianowicie mam na myśli bloga Ani o nazwie Lawendowy Kącik. Znajdziecie tam recenzje kosmetyków, troszkę mody i inne równie ciekawe wpisy. Konkretnie i na temat - to lubię. Serdecznie Wam polecam.

A Wy co mi polecacie? Miałyście, któryś z tych produktów? Jakich macie lipcowych ulubieńców?
Pozdrawiam Was serdecznie.
Pa :)

12 komentarzy:

  1. Maskę drożdżową tez lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maska robi furrore wśród koleżanek. Naprawde warto? Ciezko mi się przekonać.. :(

    Zostanę na dłużej i poobserwuje. Zajrzyj też do nas: www.projekt-nn.blogspot.com. Autorski blog dwojga młodych ludzi chcących naprawić to co jest do naprawienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak warto, zresztą jak wspomniałam, niedługo napiszę jej recenzję :) a na bloga z miłą chęcią zajrzę w wolnej chwili :)

      Usuń
  3. Maski tej marki bardzo mnie kuszą :) musze w końcu z czegoś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie początkowo zapach odstraszył, ale po efektach da się go przetrzymać :)

      Usuń
  4. Nie znam Twoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  5. O ten eyeliner zaciekawił mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajny :) następnego też będę szukała z taką końcówką :)

      Usuń
  6. bardzo lubię tę maskę do włosow :)

    OdpowiedzUsuń