sobota, 23 lipca 2016

Podejmuję wyzwanie

Witajcie Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo krótką informacją. Otóż wczoraj na jednej z grup blogowych natknęłam się na pewne wyzwanie. Z ciekawości weszłam w załączony link, aby dowiedzieć się czegoś więcej. Jest to wyzwanie dla blogerek urodowych (na razie mój blog ma najwięcej takiej treści), trwa od 31 lipca 2016 roku przez 6 tygodni i polega na polecaniu kosmetyków ze swojej kosmetyczki. Postanowiłam dołączyć do wyzwania z kilku powodów, a mianowicie najbardziej chcę sprawdzić samą siebie, czy podołam i będę systematyczna. Kolejnym aspektem jest to, że mój blog może trafić do większej ilości osób i ja sama też będę miała okazję do poznania innych blogów w podobnej tematyce. Więcej szczegółów dotyczących wyzwania znajdziecie na stronie Trusted Cosmetics.
Serdecznie Was zapraszam :)

Jakie macie plany weekendowe?
Udanej zabawy,
Pa :)

14 komentarzy:

  1. Super wyzwanie kochana, życzę powodzenia i wytrwałości <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy się uda :) to dla mnie też taki trochę test :)

      Usuń
  2. Musiałam to napisać, ale jestem 19! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Twojego bloga odwiedzam często i podziwiam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zapraszam, dołącz to będzie nas więcej i zrobi się ciekawiej :)

      Usuń
  4. powodzenia:D bądżcie wytrwale i dzielne:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń